Beantwoord

Vraag over mijn factuur en klantvoordeel

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

ik had mijn betaalde facturen terug gekeken, ik heb mijn abonnement een tijdje geleden aangepast.
ik betaalde voorheen 24,79 euro elke maand en nu 35 euro. ik zou nog wel 2,5 euro korting krijgen omdat mijn vrouw ook een abonnement heeft van jullie.
ik heb nu de eerste maand na het aanpassen 43,88 euro betaald en de drie maanden erna 35. de klantenservice gebeld maar die konden mij niet helpen en ik werd door verwezen naar een klachtenformulier, alleen deze bleek niet te bestaan.

de eerste maand zou dan tussen de 24.79 en 32,5 euro moeten liggen. de aanpas datum was de 27ste, dus dichterbij de 24,79 dan de 32,5 euro. maar ik heb die maand 43,88 euro door berekend gekregen.
daarnaast nog 3 maanden niet de beloofde korting gehad.

ik hoor graag van u,
M.v.g

R. Vaanholt
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2019, 14:07

Hoi @sh1ncr0w,



Tof dat je jouw vraag hier, op onze Community, stelt! Ik help je hier graag bij verder!



Ik heb jouw factuur de desbetreffende factuur erbij gezocht, dat is de factuur van 3 december 2018. Bij een wijziging ziet de factuur er altijd wat vreemder uit dan je gewend bent en soms valt de factuur dan ook hoger uit. Je betaalt namelijk sowieso standaard een maand vooruit, maar bij een wijziging betaal je ook de bundel met terugwerkende kracht tot het moment van wijzigen. Als je jouw factuur downloadt, dan kun je ook de details van de bundels inzien en hoe dit precies is berekend, qua kortingen, kosten en bundels.



Op welke korting doel je die 3 maanden niet is gegeven? Ik zie namelijk dat je jouw Klantvoordeel pas 20 maart hebt geactiveerd, dus als je die korting bedoelt in de periode vanaf je wijziging tot aan het activeren Klantvoordeel, dan klopt het dat je geen korting hebt ontvangen in die maanden. Daarna heb je iedere maand netjes de €2,50 korting van Klantvoordeel ontvangen, dus dat lijkt helemaal goed te gaan!



Hopelijk heb ik jouw vraag zo helemaal kunnen beantwoorden! Zo niet, laat het gerust even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @sh1ncr0w,

Tof dat je jouw vraag hier, op onze Community, stelt! Ik help je hier graag bij verder!

Ik heb jouw factuur de desbetreffende factuur erbij gezocht, dat is de factuur van 3 december 2018. Bij een wijziging ziet de factuur er altijd wat vreemder uit dan je gewend bent en soms valt de factuur dan ook hoger uit. Je betaalt namelijk sowieso standaard een maand vooruit, maar bij een wijziging betaal je ook de bundel met terugwerkende kracht tot het moment van wijzigen. Als je jouw factuur downloadt, dan kun je ook de details van de bundels inzien en hoe dit precies is berekend, qua kortingen, kosten en bundels.

Op welke korting doel je die 3 maanden niet is gegeven? Ik zie namelijk dat je jouw Klantvoordeel pas 20 maart hebt geactiveerd, dus als je die korting bedoelt in de periode vanaf je wijziging tot aan het activeren Klantvoordeel, dan klopt het dat je geen korting hebt ontvangen in die maanden. Daarna heb je iedere maand netjes de €2,50 korting van Klantvoordeel ontvangen, dus dat lijkt helemaal goed te gaan!

Hopelijk heb ik jouw vraag zo helemaal kunnen beantwoorden! Zo niet, laat het gerust even weten!

Reageer