Beantwoord

Vragen om uitstel of betalingsregeling

Hallo,
Ik zou graag uitstel voor betaling willen vragen of een betalingsregeling.
Ik wou het zelf aanpassen op my tmobile.
Maar dat wil dus niet ivm openstaande facturen.
Is er een andere manier dat ik hef zelf kan regelen via internet oid?

UPDATE
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.
icon

Beste antwoord door Tom 26 mei 2015, 13:53

Hey Priscilla!

Goed dat je dit even navraagt. Ten eerste excuses voor de late reactie, vanwege Pinksterren hebben wij een achterstand opgelopen.

Het is niet mogelijk om zonder contact met de klantenservice (telefonisch, via het forum of social media) een regeling of uitstel van betaling te treffen. Momenteel staat er onder jouw 06 geen bedrag open. De laatste automatische incasso is op 19 mei bij ons de deur uitgegaan, vooralsnog hebben wij geen seintje van de bank gekregen dat deze automatische incasso is mislukt. Mocht dit wel het geval zijn laat dan nog even een berichtje achter, wij kunnen je dan de maximale uitstel van betaling (10 dagen) toekennen!

Hoop je vraag zo naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen. Aanvullende vragen? Let me know!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hey Priscilla!

Goed dat je dit even navraagt. Ten eerste excuses voor de late reactie, vanwege Pinksterren hebben wij een achterstand opgelopen.

Het is niet mogelijk om zonder contact met de klantenservice (telefonisch, via het forum of social media) een regeling of uitstel van betaling te treffen. Momenteel staat er onder jouw 06 geen bedrag open. De laatste automatische incasso is op 19 mei bij ons de deur uitgegaan, vooralsnog hebben wij geen seintje van de bank gekregen dat deze automatische incasso is mislukt. Mocht dit wel het geval zijn laat dan nog even een berichtje achter, wij kunnen je dan de maximale uitstel van betaling (10 dagen) toekennen!

Hoop je vraag zo naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen. Aanvullende vragen? Let me know!
Hallo, ik had een openstaand bedrag van 190 euro maar dat is inmiddels betaald. Want ik dacht dat er ergens stond dat je bij mytmobile je betaling kon aanpassen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Priscillax,

Goed om te horen dat de factuur inmiddels is betaald! :)

Zoals Tom al aangaf is het niet mogelijk om zelf een regeling aan te maken, maar je kunt dit wel via de Klantenservice dus aangeven. Wij kijken dan mee met je wat de mogelijkheden zijn en wat we voor je kunnen betekenen. Mocht je nou nog wel terugvinden waar je het gelezen dacht te hebben, laat het dan weten!

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.

Reageer