Beantwoord

Vragen omtrent factuur analyse, heb ik de volledige korting wel ontvangen?

Goedenavond.

Ik kijk net even mijn facturen na, en zie dat er iets niet klopt. Gedurende mijn Sim-only jaarabonnement heb ik volgens de gegevens 1 euro korting op de belbundel en 7,50 korting op de internet bundel. Vervolgens kijk ik op mijn laatste 2 facturen en staat er dat er bij de belbundel 0,83 cent korting is afgehaald en bij de internet bundel 6,20. Dat is niet juist, waarom gebeurd dit?

Als ik verder mijn belgegevens bekijk zie ik dat er 8,08 euro extra kosten gerekend zijn, terwijl de factuur analyse aangeeft dat er 0 minuten buiten de bundel gebeld zijn. Dit zijn overigens allemaal 06 nummers, dus geen service nummers waar extra kosten voor gerekend kunnen worden. Kan iemand mij opheldering geven a.u.b.?
icon

Beste antwoord door Chantal01 16 april 2015, 11:42

Hoi Gertson,

Ik heb de facturen voor je nagekeken en het verschil zit zoals Rosan aangeeft in de bedrag in en excl btw. Wil jij aangeven waar jij de bedragen anders ziet weergegeven? Ik zie op de afgelopen 4 facturen overal hetzelfde bedrag staan.

De overige kosten zijn voor het gebruik buiten de bundel. Vanaf dat moment had je geen minuten meer over. Het verbruik van de factuur van 6 april is overigens tot en met 1 april.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt. Laat het me weten zodra je nog vragen hebt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik vermoed dat je de bedragen zonder btw heb gezien reken je die erbij dat klopt dat weer wel.

En die extra kosten die moeten gespecificeerd staan op de factuur als je de gehele factuur bekijkt zie je dan nergens bedragen genoemd?
Reputatie 5
Hoi Gertson,

Ik heb de facturen voor je nagekeken en het verschil zit zoals Rosan aangeeft in de bedrag in en excl btw. Wil jij aangeven waar jij de bedragen anders ziet weergegeven? Ik zie op de afgelopen 4 facturen overal hetzelfde bedrag staan.

De overige kosten zijn voor het gebruik buiten de bundel. Vanaf dat moment had je geen minuten meer over. Het verbruik van de factuur van 6 april is overigens tot en met 1 april.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt. Laat het me weten zodra je nog vragen hebt.
Bedankt voor de opheldering omtrent de maandelijkse kosten. Ik had even niet aan de btw gedacht.

Het gaat mij om de factuur van 06-04-15. Als je die factuur bekijkt zie je van 16-03-15 t/m 23-03-15 een aantal gesprekken die buiten de bundel vallen. Ik weet dat ik onlangs mijn bundel aangepast heb van 90 naar 150 belminuten, maar ik kan me niet meer voor me halen wanneer dat exact was. Zou het kunnen dat ik daarom vanaf 30-03-15 weer gewoon binnen de bundel gebeld heb?

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gertson,

Je hebt op 24 maart je bundel inderdaad aangepast van 90 minuten naar 150 minuten. Je krijgt op iedere 2e van de maand je nieuwe bundels. Op het moment dat je jouw bundels aanpast worden de minuten herberekend. De gesprekken tussen 16 maart en 23 maart vielen dus nog in de oude bundel. Meer informatie over je factuur na een wijziging vind je op deze pagina.

Mocht je na het doorlezen van de pagina nog vragen hebben dan weet je ons uiteraard te vinden! 😉
Duidelijk zo! Bedankt voor de hulp

Reageer