Vraag

Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 2)

Reputatie 2
Dit is toch te gek voor woorden.
Sluit je een T-Mobile Relax Online 25 abbonement af, met twee jaar lang gratis onbeperkt internet. Is mijn factuur ineens 220 Euro vanwege internetgebruik.

Daarbij komt ook nog eens dat ik hier in Albrandswaard en Hoogvliet amper internet-bereik heb. Begin me nu toch echt af te vragen of het niet gewoon een stelletje afpersers zijn, daarbij kan ik ook vertellen dat ik absoluut niet bereidt ben om deze belachelijke factuur te gaan betalen.

Graag zo snel mogelijk een zinvolle reactie want ik ben het nu echt spuugzat.
Mijn vader heeft exact dezelfde telefoon rond dezelfde tijd aangeschaft maar dan via KPN en heeft hier absoluut geen problemen mee. Een youtube filmpje laat op het KPN netwerk 10 maal sneller dan op het T-Mobile netwerk. Ik eis dat er nu eens wat aan gedaan wordt en dat ze eens naar die facturen gaan kijken.

This topic has been closed for comments

366 reacties

Reputatie 2
Hoi,

Ik zou vorige maand een vergoeding moeten krijgen, die is mij door een t-mobile werknemer beloofd alleen heb ik die niet gehad.. Kan ik die aankomende maand verwachten of is er iets mis gegaan?

Groetjes,
NMG
Reputatie 2
Hier hetzelfde. T-Mobile strooit met beloftes, maar houdt zich alleen aan de afspraak als het in eigen belang is.

Pulsar22
Reputatie 2
http://plaats.hier.de.link.van.locatie.afbeeldingJa, dat nare gevoel van bedonderd worden op de factuur, dat heb ik ook:
relax 20- online (dus 200 belminuten + onbeperkt internet).
Dan zou je toch denken dat het internetten binnen de bundel zit.
Maar nee hoor; elke mnaand ruim 100 euro extra kosten.
Ik ga een aanklacht indienen ergens.
Of kan iemand van T-mobile me misschien wat duidelijkheid verschaffen . . . . .
Laat het even weten op [email]XX@xx.nl[/email]
Reputatie 2
Ja, ik heb een rekening van 324,- euro bij onberperkt internet
ik betaal 35 euro onbeperkt, graag reactie aljeblieft...

Groet, Jamil Leunissen
Reputatie 2
sinds een paar dagen onbeperkt internet , web n walk plus vast , met relax 30 , krijg het benauwd als ik de reacties leest van andere abonnees , bij indivudele benadering van klantenservice wordt de klacht steeds maar .... eerst de factuur afwachten ofwel u moet eerst betalen en dan kan je pas je klacht indienen , tijd voor radar of iets dergelijks ? ander woord voor smartphone : zakkenroller
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde ondervonden, zelfde abonn, niks gedownload en amper internet gebruikt en ik heb een rekening van 514 euro!!!!En dacht je dat je antwoord krijgt van ze????Bellen is ook een optie, maar dan hang je een half uur aan de lijn, ook ik word er schijtziek van!!!!
Reputatie 2
Hoi ,
Ik was ook in de veronderstelling dat ik onbeperkt internet zou hebben met mijn Relax Online 25.Dus niet !! Eerst gebeld met T mobile help desk verteld mij doodleuk ja dat zit in Relax online 25 .Ik had mijn twijfels en belde opnieuw Toen werd mij verteld dat het er niet inzat het online staat ervoor dat je je abonnement via internet heb afgesloten .Wat ook vreemd is is dat je met zo'n abonnement tegenwoordig nog steeds geen standaard internet bij zit vind ik toch raar .Zou toch standaard moeten zijn in deze tijd Als ik dit had geweten was ik wel overgestapt naar een andere provider die het mij wel aanbied en ook voor een lagere prijs.Ik ben al 8 jaar klant van T mobile en daar zouden ze eens over moeten nadenken om hun vaste klanten te kunnen behouden.
Reputatie 2
Zinvol: GA NAAR DE SHOP!

Nee echt, alles wordt daar in 1 seconde geregeld, terwijl online/klantenservice, t wel jaren kan duren!

Oh en neem W&W! Je moet die erbij hebben, maakt niks uit wat ze zeiden. Though t is wel een fout, want ze lichten je idd zo op, als je t zo leest, nou, RECLAMECOMISSIE! Die helpen je ook wel verder.

Of, ga naar KPN! (Al raad ik je dat echt af. Want al betaal je je factuur niet, sluiten ze echt ALLES af!)
Reputatie 7
@NMG

De vergoeding die op 7 oktober is toegezegd komt automatisch op je volgende factuur te staan.

@Pulsar22

Op My T-Mobile bij je facturen kun je de vergoeding van 10 euro terugvinden. Deze is door de medewerker toegevoegd aan de herberekening van de internetkosten. De credit nota vind je onder "Credit/debit notes". Als je op de datum 29 juni klikt kun je de credit nota bekijken.
Reputatie 2
Bedankt, ik wist niet waar ik dit kon checken..
Geldt dit voor de internetkosten, of voor het bellen met de klantenservice?

Groetjes,
NMG
Reputatie 7
@NMG
Voor het bellen met de klantenservice.
Reputatie 2
Hoi,
Ik had het eigenlijk over deze

Geachte mevrouw

Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan geen gebruik te kunnen maken van uw web 'n' walk plus bundel omdat de levertijd van uw iPhone langer is dan u is toegezegd. Ik kan me indenken dat dit vervelend voor u is. Om u tegemoet te komen heb ik een creditering ingevoerd van 14,95 euro. U ziet deze creditering terug op een volgende rekening. Excuses voor het ontstane ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben ge
Reputatie 5
@Artfx,
Zag dat je ondertussen al contact heb gehad met de klantenservice en dat je klacht beantwoord en verholpen is.

@Rijck034,
De Relax Online is alleen voor het bellen en sms'en. Voor het internet dien je daarnaast nog een bundel bij te nemen. Ik zag dat je daar al informatie van de klantenservice over heb gehad.
Reputatie 5
@Jamilleunissen,
Je hebt een iPhone abonnement waar onbeperkt internet bij zit.
De kosten buiten de bundel zijn ook niet van het internetgebruik.
Op je factuur zie je waar de kosten uit bestaan.

@Lapaz,
De web'n'walk Plus staat geactiveerd sinds 24/10/2010

@Bollekeb,
CindyS heeft je op op 25/10 een prive bericht gestuurd, zou je daar een reactie op willen geven?

@renegaal,
Internet is een basisdienst waarbij de klanten zelf moeten aangeven of ze daar een Voordeelbundel voor willen afsluiten.
Reputatie 2
Dit komt mij allemaal bekend voor! Je kan naar een T-mobile shop gaan maar vaak weten de werknemers ook helemaal niet wat ze moeten zeggen dus vallen ze elke keer weer in herhaling. Mijn totale overige kosten zijn niet zo groot als de jouwe, maar als je alles in een jaar bij elkaar optelt kom ik wel aardig in de buurt denk ik. Zodra mijn abonnement verloopt bij T-mobile kies ik mooi een andere provider! Heb genoeg van dit gezeik en van het feit dat ik nooit bereik heb!!
Deze discussie is het vervolg op:

[thread=106877]Kosten op de factuur (deel 1)[/thread].
Reputatie 2
sinds ik contact verlening heb gedaan, krijg ik dit sinds begin dit jaar :(
klantenservice gebeld, en zeggen ja hoort zo,.
maar heb nooit zulke hoge belkosten gehad,en blijft 3 x berekend 1 x eraf maar nog dubbel
wat kan ik doen, want vind dit niet meer leuk :S
en ook steeds internet het niet doet en verbindings fout kun je weer terug bellen :(
ben zo niet vrolijk hiervan kijk :
Maandkosten 67,19
Flex 30 14.09.10 t/m 08.10.10 -21,01
Flex 45 14.09.10 t/m 08.10.10 31,52
Flex 45 09.10.10 t/m 08.11.10 37,82
T-Mobile Family 14.09.10 t/m 08.10.10 -7,00
T-Mobile Family 14.09.10 t/m 08.10.10 7,00
T-Mobile Family 09.10.10 t/m 08.11.10 8,40
web'n'walk Standard 14.09.10 t/m 08.10.10 -6,97
web'n'walk Standard 14.09.10 t/m 08.10.10 6,97
web'n'walk Standard 09.10.10 t/m 08.11.10 8,36
Sms Verdubbelaar 14.09.10 t/m 08.10.10 -1,75
Sms Verdubbelaar 14.09.10 t/m 08.10.10 1,75
Sms Verdubbelaar 09.10.10 t/m 08.11.10 2,10
Reputatie 7
Je bent overgestapt naar flex 45, vandaar dat de al vooruitbetaalde flex 30 over de periode 14-09 t/m 08-10 in mindering is gebracht. Je betaalt niets dubbel. Zoals je kunt zien betaal je flex 45 voor de periode 14-09 t/m 08-10 en voor de periode 09-10 t/m 08-11. Dit geldt ook voor de overige bundels.

Gr.
@bonawomen, het klopt wat ezz aangeeft. Is het nu duidelijk? Let ook op de -tekens voor de bedragen. Je ziet bij bijvoorbeeld Family 3 bedragen staan waarvan
Reputatie 2
Hoi

ik zie in mijn overzicht een nummer staan die ik zogenaamd via mijn gsm gebeld heb,

09007773330.

via google zie ik dat dit nummer verbonden is met een website/blog ???

aangezien ik zelf beheer heb over mijn gsm kan ik met zekerheid zeggen dat ik dit nummer nooit niet gebeld heb.

iemand anders dit nummer ook in zijn overzicht ?
Reputatie 5
@enigma

Het betreffende 0900 nummer is gebeld op 13 oktober. Dit had je zelf al gezien op de factuur. Ik heb het nagekeken voor je maar de kosten zijn terecht in rekening gebracht.

Het betreft een gastenboek waarbij bezoekers via een voicemailbericht een bericht kunnen achterlaten. Het gaat om een service van deze website.
Reputatie 2
ik heb nu al een aantal facturen binnen gekregen waarvan ik over mijn bundel heen ben, maar de facturen kloppen niet. mijn abo loopt af 31 juli 2011 maar wil hem al opzeggen want het werkt voor mij gewooon niet. kan ik dit al zo snel mogelijk doen of niet?
Reputatie 2
Beste mensen.

Afgelopen vakantie ben ik met mijn familie een weekje weggeweest naar de Belgische Ardennen. Toen we Belgi
Reputatie 7
@mattle
De tarieven in het door jou ontvangen sms-bericht zijn juist. Jij hebt voor T-Mobile Grenzeloos'08 gekozen bij de aanschaf van het abonnement. Sms'en binnen Zone 1 kost dan 36 cent per sms-bericht. Sinds 1 juli 2009 mag een sms-bericht verstuurd binnen de EU inderdaad maximaal 13 cent kosten. Deze maatregel geldt echter alleen voor de reguliere tarieven, niet voor aanvullende bundels.

In januari 2010 is T-Mobile Grenzeloos vernieuwd. De kosten van een sms-bericht binnen de EU zijn daarbij verlaagd naar 13 cent. Op My T-Mobile kun je Grenzeloos per direct be
Reputatie 2
waanzin ik heb dit nummer nooit gebeld.

het gaat me niet om die paar centen , het gaat mij er om dat ik dit nummer niet gedraaid heb en zeker niet meerdere keren .

denk toch dat er iets goed fout zit bij t-mobile