Vraag

Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

366 reacties

Reputatie 2
"Wifi", "MMS & gegevens", "Gegevensroaming", "Synchronisatie" (email, agenda, contacten etc.) staan allemaal permanent uit (wifi soms aan, maar verbind enkel met mijn thuisnetwerk, niet met hotspots).
Netwerkmodus staat op GSM, dus NIET i.c.m. WCDMA (zorgt voor hogere datasnelheden bij gebruik van internet).
Kan iemand mij vertellen hoeveel SMS ik kan versturen en/of hoeveel belminuten ik heb met een Relax Online 25 abonnement in combinatie met een SMS verdubbelaar?? Dit abonnement heb ik half november 2010 afgesloten, maar gegevens over dit abonnement kan ik nagenoeg niet terugvinden op de website, erg slechte zaak T-Mobile! Alleen via een wazig PDF bestand vindt ik ze nog terug.
Reputatie 2
Ik heb geen internet aansluiting en gebruikt ook nooit internet, maar op mijn factuur, moest ik toch altijd internet verbinding betalen.
Hoe kan dat nou???
Reputatie 2
Afgelopen zomer heb ik mijn abonnement verlengd met 2 jaar, ik kreeg toen als actie een jaar lang gratis web en walk en een half jaar gratis t-mobile family.

2 weken terug heb ik mijn bundel verhoogd, omdat ik er elke keer boven zat. Als ik had geweten dat het zo veel problemen met zich mee zou brengen had ik het nooit gedaan!

Eerst ging het al mis met mijn t-mobile family. Ik had alleen maar nummers uit mijn family gebeld, maar mij overige kosten liepen maar op. Daarom maar gebeld met de klantenservice. Ik ben toen perfect geholpen en het is toen in orde gemaakt. De korting bleek verdwenen te zijn, maar die zou er opnieuw ingezet worden.

Vandaag heb ik mijn factuur gekregen en tot mijn verbazing was deze
Reputatie 6
@Savagesoc

Veel telefoons controleren automatisch of er updates zijn voor de besturingssoftware, in de instellingen van de telefoon kun je dit uitzetten. Je kunt hiervoor kijken op de toestelhulp
Reputatie 5
@Michelle227
Ik heb je factuur gecontroleerd en de overige kosten die je hebt gekregen dateren van de datums 26 en 27 januari en hebben betrekking op het wijzigen van je Relax bundel.
Deze kosten zijn niet ontstaan door het verwijderen en toevoegen van de T-Mobile Family bundel op 8 februari.
Reputatie 2
Hallo Ries,

Het gaat ook niet om de overige kosten.
Als je naar mijn berekening kijkt, heb ik deze ook meeberekend.

Het gaat om de kortingen mbt de family en web en walk.
Reputatie 2
Net contact met de klantenservice gehad.

Ik had dus helemaal gelijk en de supervriendelijke mevrouw heeft het opgelost!
Reputatie 2
@Michelle227
Mijn excuus dat we je niet meteen begrepen hebben. Ik ben blij dat het is opgelost.
Reputatie 2
Geachte moderator,

Op dit forum heb ik eens eerder een vraag gesteld dat mijn Gespecificeerde rekening
stopgezet moet worden. Dit zou ook gebeuren, maar wat blijkt: bij my t-mobile onder mijn abonnement zie ik gewoon dat de Gespecificeerde rekening er als extra bundel nog bij staat. Graag stopzetten dus.
Reputatie 6
@paars
Ik zie inderdaad dat deze wijziging niet goed is verwerkt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb alsnog 'Gespecificeerde factuur' uitgezet en de teveel betaalde kosten in mindering gebracht.
Reputatie 2
Hallo,

Ik ben een opzich redelijk tevreden klant van T-mobile. Alleen heb ik nu meerdere keren een hoop extra kosten gehad op mijn factuur. Dit waren vaak kosten waar ik het niet mee eens was, maar meestal bleek dat ergens in de voorwaarden stond dat..... enz.

Ik word echt gek van al die kosten, het maakt me inmiddels ook niet meer uit of ze nou terrecht zijn of niet.. ik wil ze gewoon niet meer hebben.

Is het daarom mogelijk dat mocht ik buiten mijn bundel gaan bellen/sms'en dit gewoon niet kan? Dat ik dan iets te horen krijg van: 'uw bundel is verbruikt'
Dus zegmaar wat je met een prepaid kaartje hebt; OP=OP

alvast bedankt!
Reputatie 6
dat is helaas niet mogelijk je moet dat zelf in de gaten houden
Reputatie 2
Op 18 september heb ik mijn abonnement verlengd, deze is op 18 januari ingegaan. Toen ik mijn abonnement afgesloten had was er een actie, 2 jaar langs GRATIS internet! Dit staat ook op mijn contract, maar toch word er 8,36 (exclusief 19% btw) gerekent op mijn tactuur van februari. Zelfs 2x, periode 18-01 tm 17-02 en 18-02 tm 17-03. Dit klopt gewoon niet! Kunnen jullie dit nakijken en aanpassen? En mij een teugkoppeling geven? Ben benieuwd!
Reputatie 6
Badge +9
@ Love zie je die bedragen verderop weer gecrediteerd worden als kortingen?
Anders ff klantenservice bellen
Reputatie 7
@michielreinders
Zoals arie61 al heeft aangegeven is dat niet mogelijk.

Je zegt dat je vaak kosten op je factuur ziet staan waar je het niet mee eens was. Ik heb daarom je facturen bekeken.

Je maakt gebruik van Voordeelsim 150 +100. Dit betekent dat je elke periode 150 minuten kunt bellen en 100 sms'jes versturen binnen Nederland. De kosten die de afgelopen maanden buiten de bundel zijn berekend zijn voor het gebruik van mobiel internet, bellen buiten de bundel en bellen/gebeld worden/sms'en in het buitenland. Meer informatie over je abonnement vind je terug op de T-Mobile website
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118745]Vragen/opmerkingen over kosten op de factuur (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]