Vraag

Vragen/Opmerkingen T-Mobile Incasso

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

137 reacties

Reputatie 6
@Badrecord

De aansluitkosten en abonnementskosten betaal je wanneer je de eerste factuur ontvangt, de eerste factuur is een 'verzamelfactuur'. Meer informatie over de eerste factuur kun je hier vinden
Reputatie 2
Hoi,

Bij mij staat juist dat ik geen openstaand bedrag meer heb, en als ik 1202 bel ook niet. Maar het is helemaal niet afgeschreven van mijn rekening. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij online en toen moest ik alsnog extra betalen.
Wat moet ik nu doen?

Mvg,
Reputatie 6
@NMG
Na stornering duurt het ongeveer 24 tot 48 uur voordat dit bij T-Mobile is verwerkt in de systemen. De betaalstatus op My T-Mobile en via 1202 is inmiddels aangepast. Je kunt betalen via 1202 of via
Reputatie 2
Hoi Raymond,

Ik heb 1202 gebeld, gaat het nu gewoon automatisch?

Mvg,
NMG
Reputatie 2
Wanneer sluiten jullie mij nou weer aan?
Reputatie 2
Wat een slechte organisatie zeg! Maar alles is opgelost, ik heb gewoon dubbel betaald!
Net via 1200 de machtiging afgegeven, dus binnen 2 uur ben ik weer helemaal aangesloten... TOCH!?

Hierbij wil ik jullie dan ook even inlichten dat de achterstallige betaling DUBBEL is betaald en dat ik verwacht dat het te veel betaalde aankomende week weer op mijn rekening staat!

Tevens de opmerking om mee te nemen bij jullie klanttevredenheidsonderzoek: reageer eens op het forum, dat is wel zo netjes...
Reputatie 6
je zeg in het stuk hier dat er niemand een antwoord geeft maar eerst stond op dat stuk hier boven moet iemand daar op regereren hoe weet iemand wat je bedoeld bij t mobile zitten veel verschillende mensen die je graag willen helpen maar weinig waarzeggers daarom bedankt dat je een aanvulling heb gedaan mischien krijg je nu over dat dubbel betaald een antwoord
Reputatie 5
@NMG
Je volgende factuur zal gewoon weer automatisch afgeschreven worden.
Reputatie 7
@rweij
Wij proberen vragen op het forum zo snel mogelijk te beantwoorden. Wanneer je direct een antwoord op je vraag wilt kun je het beste contact opnemen met T-Mobile Klantenservice op 06 2400 1200.

Je hebt inmiddels antwoord gekregen in het topic [thread=106200]Blokkade op abonnement[/thread].
Reputatie 2
Mijn betaling via automatische incasso is om onverklaarbare redenen niet gelukt, daar kreeg ik een sms over. Ik heb echter voldoende saldo op mijn rekening. Nu probeer ik te betalen via 1202 maar in het keuzemenu wordt gezegd dat ik geen openstaande betalingen heb. Wat te doen?
Reputatie 6
@Japie8
De incasso is gisteren gestorneerd. Of je via 1202 alsnog je factuur kunt betalen is afhankelijk van de reden van stornering. Je kunt vanaf het einde van de middag of morgen opnieuw proberen om via 1202 betalen. Je kunt ook betalen in een T-Mobile Shop. Je betaling wordt dan binnen 5 uur verwerkt.
Reputatie 2
Hallo,

Op mijn T-mobile.nl zie ik dat mijn factuur is betaald terwijl er geen geld is afgeschreven van mijn rekening. Iemand zoiets meegemaakt? Niet dat ik later een hogere bedrag moet betalen .... Alvast bedankt.
Reputatie 6
@BBTorch
Welkom op het T-Mobile Forum :)

Je betaalt je rekeningen per automatische incasso. De uiterste betaaldatum is de incassodatum. Stel dat de automatische incasso om wat voor een reden dan ook niet kan worden uitgevoerd, dan zal het bedrag in de kolom 'openstaand bedrag' te zien zijn.