Beantwoord

vragen over extra kosten


Mag ik vragen waarom ik van de maand 4 euro en nog iets meer moest betalen .en nu staan er al weer bij 13 euro extra kosten en ik sms niet of zo en ik heb nog bellen minuten en Internet .dus ik snap het niet hoe dat kan
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 21 mei 2014, 09:42

Bij details gebruik of op je factuurspecificatie kun je zien hoe de extra kosten omschreven zijn. Wat staat daar?

Mochten het inderdaad diensten van derden zijn (ook wel aangeduid als mobiele diensten of ftmsc):
Voor de volledigheid plaats ik nog even de link naar de pagina over diensten van derden: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-and-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-deel-3-a-181844/

Bekijk origineel

2 reacties

Kan het zijn dat je al dan niet bewust gebruik maakt van een betaald sms dienst ?  Dat is een van de meest voorkomende oorzaken van extra kosten.

Je kunt eventueel op payinfo.nl een kijkje nemen of daar iets te zien is wat aan jouw nummer is verbonden. Ook eventuele aankopen uit Play zijn extra kosten die buiten de bundel vallen.
Bij details gebruik of op je factuurspecificatie kun je zien hoe de extra kosten omschreven zijn. Wat staat daar?

Mochten het inderdaad diensten van derden zijn (ook wel aangeduid als mobiele diensten of ftmsc):
Voor de volledigheid plaats ik nog even de link naar de pagina over diensten van derden: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-and-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-deel-3-a-181844/

Reageer