Beantwoord

Vragen over factuur, btw exclusief hoger dan inclusief

Beste t-mobile,

Ik heb een sim only i-smart 150 abbonoment voor 22euro per maand Inclusief btw afgesloten.
Nu staat er op mijn aankomende factuur het volgende.

Bedragen zijn exclusief btw.
Kostensoort                  28.01.13          Totaal
Maandkosten  
iSmart 150 Sim Only    30,39                 30,39
Subtotaal                        30,39                 30,39
Gebruikskosten  
Internet  
Subtotaal  
Kortingen/overige kosten  
38,13 euro korting aansluitkosten    -31,51         -31,51
Aansluitkosten                                        44,12          44,12
8,00 euro korting iSmart 150 SO        -8,10           -8,10
Subtotaal                                                 4,51                 4,51
Totaal ex BTW                                         34,90             34,90
BTW                                                           7,33     7,33
Totaal                                                         42,23             42,23

iSmart 150 SO                                            0                    0

Mijn vraag is hoe mijn maandkosten exclusief btw 30,39euro kan zijn?

Als ik hier de 8euro korting vanaf trek kom ik op mijn afgesproken 22euro per maand bedrag.
Dit is inclusief btw volgens de tarievenlijst , maar vervolgens wordt er onderaan nog btw over berekend?

Graag zou ik verduidelijking willen krijgen.

MVg
icon

Beste antwoord door Tom 4 februari 2013, 09:21

@Harvery s Welkom op het forum!

Ik snap dat dit verwarrend is. Dit komt omdat je je eerste factuur hebt ontvangen. Je contract is ingegaan op 17 januari maar de factuurdatum is vastgesteld op de 24ste van de maand. Deze eerste factuur gaat dus over 1 maand en 1 week, hierdoor liggen de kosten wat hoger. In de toekomst zul je enkel de maandkosten betalen. Voor jou is dit 24,79 excl BTW min de korting van 6,61 is 18,18 exclusief BTW. Dit komt neer op 21,99 inclusief BTW.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
@Harvery s Welkom op het forum!

Ik snap dat dit verwarrend is. Dit komt omdat je je eerste factuur hebt ontvangen. Je contract is ingegaan op 17 januari maar de factuurdatum is vastgesteld op de 24ste van de maand. Deze eerste factuur gaat dus over 1 maand en 1 week, hierdoor liggen de kosten wat hoger. In de toekomst zul je enkel de maandkosten betalen. Voor jou is dit 24,79 excl BTW min de korting van 6,61 is 18,18 exclusief BTW. Dit komt neer op 21,99 inclusief BTW.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden. Mocht je verder nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet! 🙂
Het is helemaal duidelijk, hardstikke bedankt voor de duidelijke uitleg 😃

Reageer