Beantwoord

Vriendenkorting

• 26 januari 2017
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Sinds 17- ben ik klant bij t mobile. Mijn man heeft me aangemeld voor de vriendenkorting. Op zijn factuur wordt 25 euro wel verrekend. Bij mijn factuur geen korting van 25 euro.
Is er iets mis gegaan
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 januari 2017, 20:26

Hoi Timme,

Welkom op de forum van T-Mobile

Wat leuk dat je nu ook klant bent van T-Mobile. Er zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan in de administratie en zal zeker bij je volgende factuur worden opgelost. Jullie krijgen natuurlijk beide deze korting, dat komt wel goed.

Nu kunnen jullie natuurlijk ook T-Mobile samen gebruiken. Krijgen jullie samen ook nog 2,50 per maand korting. Altijd leuk! Kijk op T-Mobile samen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen

Veel plezier bij T-Mobile en heb je nog vragen, stel ze gerust.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Timme,

Welkom op de forum van T-Mobile
Wat leuk dat je nu ook klant bent van T-Mobile. Er zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan in de administratie en zal zeker bij je volgende factuur worden opgelost. Jullie krijgen natuurlijk beide deze korting, dat komt wel goed.

Nu kunnen jullie natuurlijk ook T-Mobile samen gebruiken. Krijgen jullie samen ook nog 2,50 per maand korting. Altijd leuk! Kijk op T-Mobile samen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen

Veel plezier bij T-Mobile en heb je nog vragen, stel ze gerust.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Timme,

Super om te zien dat Serviceweb je al geholpen heeft! Voor de zekerheid heb ik het voor je nagekeken en ik vermoed inderdaad dat de korting op je aankomende factuur te zien is. Ik zie namelijk wel terug dat de korting toegekend is maar dit is ongeveer tegelijk gegaan met het opmaken van je factuur waardoor de korting de factuur net is misgelopen. Mocht het op je aankomende factuur ook niet verrekend worden wil je dan een seintje geven hier? We zullen er uiteraard voor zorgen dat je de korting ontvangt! 🙂
Oke bedankt voor de snelle reactie. Ik houd het in de gaten bij de volgende factuur.

Reageer