Beantwoord

Vriendenkorting

• 2 september 2017
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Voor meerdere mensen vriendenkorting aangevraagd (direct na afsluiten nieuwe abonnementen) Nergens iets van gehoord...was begin augustus. hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 september 2017, 10:39

Hoi Mscholte,

Welkom op het forum!

Zoals Jan ook al aangeeft: als je factuur lager is dan 25 euro, wordt het resterende bedrag op je volgende factuur verrekend. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je korting misloopt!

De aanvragen voor Vriendenkorting moeten wel aan spelregels voldoen. Om deze reden worden de aanvragen eerst gecontroleerd en daarna pas doorgevoerd. Hier kan dus wat verwerkingstijd overheen gaan. Twijfel je of alles wel goed is gegaan? Dan hoor ik graag voor welke telefoonnummers de Vriendenkorting zijn aangevraagd, zodat ik het kan conroleren. Je kunt die telefoonnummers in dat geval even in een privéberichtje aan mij doorgeven!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je ook geen melding gehad na dat je een nieuw abonnement heb opgegeven ?
ja, wel bevestiging maar verder niets. eerst rekening hoog dus vanwege aansluitkosten...nu krijg ik ineens wel een mail dat de vriendenkorting verrekend gaat worden. jammer dat ze dit zo laat doen, de komende rekening is lager dan 25,- en dus niet de volledige korting van 25,- (terwijl dit wel het geval was geweest als men het direct had verrekend op de 1e factuur) Beetje slordig en ook apart dat er nu ineens wel een reactie komt.......
Reputatie 5
Badge +14
Als je factuur lager is dan €25 dan krijg je het resterende bij de volgende factuur.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mscholte,

Welkom op het forum!

Zoals Jan ook al aangeeft: als je factuur lager is dan 25 euro, wordt het resterende bedrag op je volgende factuur verrekend. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je korting misloopt!

De aanvragen voor Vriendenkorting moeten wel aan spelregels voldoen. Om deze reden worden de aanvragen eerst gecontroleerd en daarna pas doorgevoerd. Hier kan dus wat verwerkingstijd overheen gaan. Twijfel je of alles wel goed is gegaan? Dan hoor ik graag voor welke telefoonnummers de Vriendenkorting zijn aangevraagd, zodat ik het kan conroleren. Je kunt die telefoonnummers in dat geval even in een privéberichtje aan mij doorgeven!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we het graag!

Reageer