Beantwoord

Vriendenkorting

• 14 december 2017
  • 11 reacties
  • 327 Bekeken

Goedenavond , ik heb een vraag mijn man en ik hebben vorige week vriendenkorting aangevraagd . bij 1 van mij en 1 van mijn man kregen we een email terug dat het goed gekeurd was en bij het eerst volgende factuur korting zouden krijgen te waarde van 25 € nu hebben we de facturen binnen maar daar is geen korting van af ? Tweede is ik heb nog 3 mensen toegevoegd en emailtjes terug gekregen dat het wordt gechekt daar heb ik nog steeds geen antwoord op en mijn man ook 2 aangvraagd waarbij geen antwoord op is gekomen ! Nu lees ik veel op internet dat het fout gaat dus ik hoop dat jullie mij er verder mee kunnen helpen Mvg
icon

Beste antwoord door David 15 december 2017, 15:50

Hoi Ewka,

Tof dat je zoveel mensen weet te overtuigen om naar T-Mobile te komen! :D

In ons systeem zie ik terug dat je op 8 december een aanvraag hebt gedaan en dat deze ook goed is gekeurd. Deze korting is ook toegekend, alleen was jouw factuur op dat moment al verwerkt. De korting en de factuur hebben elkaar dus net gemist, maar geen zorgen, de korting wordt dan gewoon op de factuur van januari toegekend.

De andere drie aanvragen zijn ook goed bij ons beland, maar nog niet gecontroleerd en verwerkt. Dit gaat dus nog gebeuren en als de aanvragen goedgekeurd zijn, dan worden ook deze kortingen op de factuur van januari verrekend. :)

Als je hier nog verdere vragen over hebt, let us know!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ewka,

Tof dat je zoveel mensen weet te overtuigen om naar T-Mobile te komen! :D

In ons systeem zie ik terug dat je op 8 december een aanvraag hebt gedaan en dat deze ook goed is gekeurd. Deze korting is ook toegekend, alleen was jouw factuur op dat moment al verwerkt. De korting en de factuur hebben elkaar dus net gemist, maar geen zorgen, de korting wordt dan gewoon op de factuur van januari toegekend.

De andere drie aanvragen zijn ook goed bij ons beland, maar nog niet gecontroleerd en verwerkt. Dit gaat dus nog gebeuren en als de aanvragen goedgekeurd zijn, dan worden ook deze kortingen op de factuur van januari verrekend. :)

Als je hier nog verdere vragen over hebt, let us know!
Dankjewel voor je antwoord! ☺
Goedemiddag, ik heb een paar aanvraagen gedaan voor de vriendenkorting. Nu is het al eerder niet goed doorgekomen en dat moesten jullie corrigeren in jullie systeem en aangezien de actie bijna af is zou ik graag willen weten of deze wel is goedgekeurd
Mvg Ewka ☺
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ewka,

Op dit moment staat er nog 1 aanvraag van je open, dit is de aanvraag van 22 januari en is gedaan voor het telefoonnummer dat eindigt op -438. De andere 2 aanvragen die onlangs gedaan zijn, zijn afgewezen, omdat deze niet aan de voorwaarden voldeden. De laatste aanvraag moet nog door het systeem worden gecontroleerd en dan hoor je automatisch of deze aanvraag wel is goedgekeurd! 🙂
Bedankt voor je antwoord😊. Alleen mag ik weten waarom die 2 zijn afgekeurd want nummer...... 513 begint 15 januari dus is nog geen 4 weken en waarom.......834? Mvg Ewka
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ewka,

Zou je mij de volledige telefoonnummers waar het om gaat even in een privéberichtje toe willen sturen? Ik kan deze aanvragen nu namelijk niet goed terugvinden en ik zou het graag voor je uit willen zoeken. Ik zie jouw privéberichtje tegemoet! 🙂
Hoi Jaimy.
Ik heb jou pb gestuurd😊
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ewka,

Dankjewel! Je hebt een privéberichtje terug. 🙂
Hoi Jaimy 😊
Zo als ik het goed begrijp is nummer ...834 en nummer 438 goed gekeurd? Ik vraag het omdat ik geen goedkeurings email heb gekregen. Fijne dag 😊😊😊
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ewka,

Voor het nummer -834 heb ik een tijd geleden een melding gemaakt in het systeem. Voor deze aanvraag is op beide nummers de korting toegevoegd (op 19-01-2018)! De korting voor -438 heb ik nu ook handmatig bij jullie beiden toegevoegd, omdat het lijkt of het systeem het zelf niet meer helemaal goed oppakt. Alles is nu dus geregeld! 😃 Trek vooral aan de bel als je toch nog tegen iets aanloopt. We zitten voor je klaar. 🆒
Goedenavond Jaime. 😊
Hartstikke bedankt voor jou hulp! 😊
Ik wens je een fijne avond! 😊
Groetjes Ewka

Reageer