Beantwoord

Vriendenkorting aangevraagd

Beste,
ik heb op 9 maart j.l. de vrienden korting aangevraagd, maar tot op heden geen reactie gekregen.
Ik had het vermoeden dat het verrekend zou zijn op de komende rekening, maar ook dit was niet het geval.
Kunt u na gaan wat er mis is gegaan?
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 16:47

Hey Mdd14,

Goed dat je dit bij ons aankaart! 🙂

Heb je wel een bevestiging ontvangen dat de Vriendenkorting correct is aangevraagd? Deze wordt namelijk automatisch verstuurd, maar ik zie hier niets van terug. Is de vriend in kwestie ondertussen buiten de maand? Anders zou je de aanvraag nogmaals kunnen doen. Kun je anders een screenshot van de bevestiging toevoegen aan jouw reactie? Dit kan via de desktopversie.

Je kunt mij ook even via een privébericht, via mijn profiel, het telefoonnummer kunnen sturen van de persoon die je aan wilde melden voor de korting. Dan kan ik kijken of het bij diegene wel zichtbaar is!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, dan kan ik het verder uitvogelen!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mdd14,

Goed dat je dit bij ons aankaart! 🙂

Heb je wel een bevestiging ontvangen dat de Vriendenkorting correct is aangevraagd? Deze wordt namelijk automatisch verstuurd, maar ik zie hier niets van terug. Is de vriend in kwestie ondertussen buiten de maand? Anders zou je de aanvraag nogmaals kunnen doen. Kun je anders een screenshot van de bevestiging toevoegen aan jouw reactie? Dit kan via de desktopversie.

Je kunt mij ook even via een privébericht, via mijn profiel, het telefoonnummer kunnen sturen van de persoon die je aan wilde melden voor de korting. Dan kan ik kijken of het bij diegene wel zichtbaar is!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, dan kan ik het verder uitvogelen!
Ik had inderdaad diezelfde dag een reactie gekregen dat de aanmelding gelukt was.. Zie bijlage
Dan nu de bijlage 😁
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mdd14,

Vodafone NL, wat is dit nou?! :S ;)

Zou je mij dan alsnog via een privébericht het telefoonnummer van de vriend in kwestie kunnen sturen? De bevestiging is duidelijk, maar deze vind ik dus niet terug. Wellicht lukt dit wel met het tweede telefoonnummer!

Ik zie jouw privébericht graag snel verschijnen!
Haha.. Vodafone nog wel ja :P
Maar hoe kan ik een prive bericht sturen? Ik zie dit nog niet terug namelijk
Hoi mdd14.

Je kunt op Davids naam klikken, dan ga je naar zijn profiel, daar vind je de optie om een privébericht naar hem te versturen. 🙂
Oke bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mdd14,

Ik heb jouw bericht ontvangen, gecontroleerd en je hoort gewoon de Vriendenkorting te ontvangen! 🙂 Deze heb ik dan ook handmatig voor jullie toegekend en als het goed is hebben jullie daar ook bericht van ontvangen.

De korting wordt verrekend met jullie volgende factuur, dus houd deze in het oog! Je ziet de korting echter niet eerder terug op My T-Mobile, maar dat wordt dus automatisch verrekend.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het me gerust weten!
Hoi David,

ik heb inderdaad via de mail bericht ontvangen!
Bedankt daarvoor en ik wacht de volgende factuur af..

Bedankt voor de hulp en inzet!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mdd14,

Graag gedaan natuurlijk, daar ben ik voor! 😉

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer