Beantwoord

Vriendenkorting aangevraagd

• 20 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Hoi

Ik heb voor mijn moeder een abonnement afgesloten en heb ons aangemeld voor de vriendenkorting. Ik heb een mailtje gekregen dat deze korting ter goedkeuring is maar nog geen bevestiging gekregen dat wij de korting ook krijgen. Hoe lang duurt het voordat wij bericht krijgen?
Groet Norie
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 augustus 2017, 09:16

Hoi Norie,

Wat leuk dat je jouw moeder hebt aangemeld bij T-Mobile!

Het is natuurlijk extra leuk als jullie beiden kunnen genieten van de 25 euro korting op jullie factuur. Is het contract van jouw moeder al ingegaan of ligt de datum daarvan in de toekomst? De factuurkorting zul je namelijk pas krijgen nádat het contract van de nieuwe klant is geactiveerd. Daar zul je dan ook beiden een bevestiging van krijgen.

Kun je mij de bevestigingsmail die je hebt ontvangen doorsturen? Ik zal je een privéberichtje sturen met daarin het e-mailadres waar het naartoe kan. Zo kan ik controleren of de aanvraag goed is gegaan!

Ik zie je berichtje wel verschijnen. 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je moeder zijn abonnement is ingegaan zou je binnen enkele dagen daar bericht over moeten krijgen , als dat niet zo is zou ik aan de bel trekken , er gaat de laatste tijd nog wel eens wat mis hier mee.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Norie,

Wat leuk dat je jouw moeder hebt aangemeld bij T-Mobile!

Het is natuurlijk extra leuk als jullie beiden kunnen genieten van de 25 euro korting op jullie factuur. Is het contract van jouw moeder al ingegaan of ligt de datum daarvan in de toekomst? De factuurkorting zul je namelijk pas krijgen nádat het contract van de nieuwe klant is geactiveerd. Daar zul je dan ook beiden een bevestiging van krijgen.

Kun je mij de bevestigingsmail die je hebt ontvangen doorsturen? Ik zal je een privéberichtje sturen met daarin het e-mailadres waar het naartoe kan. Zo kan ik controleren of de aanvraag goed is gegaan!

Ik zie je berichtje wel verschijnen. 😃

Reageer