Beantwoord

Vriendenkorting aangevraagd, niets gehoord

• 19 september 2017
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik weet niet goed waar ik dit precies moet plaatsen, maar ik heb voor 2 vrienden die ik naar t-mobile heb gehaald de 25 eu factuurkorting aangevraagd. Maar na 4 weken heb ik nog niks gehoord. De een is nu al ruim een maand klant bij jullie, dus dat is het probleem niet. Wanneer krijg ik hier iets van te horen?
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 11:18

Hoi Dutchless,

In ons systeem zie ik alleen een afgewezen aanvraag terug van juni. Verder zie ik niets terug van 2 aanvragen voor Vriendenkorting. Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres waar je de bevestigingen naar kunt doorsturen. Ik ga dan voor je controleren of de aanvragen voldaan hadden moeten worden. Zo ja, dan zal ik dit voor je rechtzetten!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dutchless,

In ons systeem zie ik alleen een afgewezen aanvraag terug van juni. Verder zie ik niets terug van 2 aanvragen voor Vriendenkorting. Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres waar je de bevestigingen naar kunt doorsturen. Ik ga dan voor je controleren of de aanvragen voldaan hadden moeten worden. Zo ja, dan zal ik dit voor je rechtzetten!

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Reputatie 1
Hoi David, ik heb je gemaild, maar nog niks gehoord. Heb jij soms een update hiervan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi dutchless,

David is met vakantie. Ik zie de mail ook niet terug. Kun je hem nogmaals opsturen (t.a.v) Hajar? Ik zie je mail graag tegemoet!
Reputatie 1
Hoi Hajar,
Ik heb een mailtje naar je gestuurd, maar niks meer gehoord. Kan het zijn dat je het niet hebt ontvangen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dutchless,

Ik heb je mail nu ontvangen! We zien momenteel meerdere klachten over vriendenkorting dus we zijn het probleem aan het onderzoeken. Ik heb jouw vriendenkorting verzoek ook doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaat dit verder oppakken.
Reputatie 1
Hoi David of Hajar,

Het is met 1 persoon gelukt Hajar, dank daarvoor. Alleen met de andere persoon die ik naar t-mobile heb gebracht heb ik nog geen vriendenkorting gekregen. Ik vroeg het in de winkel maar daar werd verteld dat het maar 1 maand geldig is en ik er geen recht meer op had, maar ik heb de aanvraag gelijk gedaan toen zij abonnee waren bij t-mobile, alleen kreeg ik toen geen reactie. De mailtjes ervan heb ik ook nog. Die 25 euro korting is natuurlijk wel lekker, dus zouden jullie mij soms nog verder willen helpen?

Dutchless
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dutchless,

Daar wil ik nog wel voor je achteraan gaan, hoor! Kun je het mailtje waar het om gaat ook duursturen naar hetzelfde e-mailadres t.a.v. Jaimy?

Reageer