Beantwoord

Vriendenkorting afgewezen

• 25 februari 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Op 20 december heb ik mijn dochter aangemeld voor vrienden korting. Na 2x e-mail, 2x chatten en 2x bellen is mij vandaag als reden verteld dat omdat een vriendin mij eerder heeft aangemeld, ik nooit mijn familie of mijn vrienden meer kan aanmelden, omdat er maximaal 1x€25,- gedurende de looptijd van het abonnement wordt uitbetaald. Klopt deze uitleg van de spelregels wel? Zoniet, dan zou ik nog steeds graag de vriendenkorting voor mij en mijn dochter ontvangen.
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 14:21

Hi Zinon,

Ik geloof dat mijn collega de spelregels verkeerd heeft begrepen. Je kan namelijk wel vriendenkorting ontvangen als je een nieuwe klant aanmeldt. Ik zie dat er iets mis is gegaan met jouw aanvraag doordat het nummer dat je hebt doorgevoerd niet klopte. Kun je mij het nummer van je dochter via een privébericht sturen? Dan ga ik kijken wat voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Zinon,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik zit de spelregels te lezen en kom daar geen dingen tegen die je deze korting niet zou kunnen geven.

Jij kan dus niet meer aangemeld worden, maar jij kan je dochter natuurlijk nog wel aanmelden. Dus de informatie die je hebt gekregen klopt niet! Iemand van T-Mobile zal deze topic oppakken en voor je kijken wat er aan de hand is. Want jij kan je dochter nog wel aanmelden maar je dochter jou niet 🙂

Wacht even en dan komt een T-Mobile medewerker er naar kijken.
Goed weekend nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zinon,

Ik geloof dat mijn collega de spelregels verkeerd heeft begrepen. Je kan namelijk wel vriendenkorting ontvangen als je een nieuwe klant aanmeldt. Ik zie dat er iets mis is gegaan met jouw aanvraag doordat het nummer dat je hebt doorgevoerd niet klopte. Kun je mij het nummer van je dochter via een privébericht sturen? Dan ga ik kijken wat voor je kan betekenen.

Reageer