Beantwoord

Vriendenkorting met zelfde e-mailadres

• 18 januari 2017
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Voor mijn schoonmoeder heb ik geregeld dat ze overstapt naar T-mobile. Ze is 83 en vroeg me om hulp bij de overstap. Haar oude provider is via T-mobile opgezegd en er is nummerbehoud aangevraagd. Waarschijnlijk gaat het nieuwe abonnement per 6 februari in.

Om de communicatie goed in de gaten te houden en te zorgen dat het goed verloopt hebben we bij de aanvraag mijn email adres opgegeven, en er werd gezegd dat we dat later kunnen aanpassen.
Nu wilde ik vast het online formulier voor de vriendenkorting invullen, maar ik vraag me af of dit door het systeem geaccepteerd wordt als mijn email adres dan 2 keer voorkomt.

Als ik het email adres wil aanpassen zou ik eerst voor haar een account moeten aanmaken (denk dat ik dit nog niet heb gedaan). Maar dan wordt er weer eerst een email link verstuurd en krijgt ze ook nog eens een sms met activatie-code. Het handigst zou zijn als ik de vriendenkorting wel zo kan aanvragen.

Ik hoor graag hoe ik dit het beste kan doen, zodat het voor schoonmoeder niet al te ingewikkeld wordt. Ik kan via een pb ook haar gegevens en mobiele nummer geven mocht dat nodig zijn.
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 januari 2017, 10:26

Hoi Mobieltjesdame,

Volgens mij kan je gerust 1 e-mail adres aanhouden, dat moet geen probleem zijn. Als je maar 2 verschillende T-Mobile 06 nummers plaatst. Uiteindelijk gaat het daarom en niet om het e-mail adres. Zorg wel dat je het op tijd doet, want anders vervalt de vriendenkorting en dat zou jammer zijn. Je moet in ieder geval binnen 4 weken na het actieveren van het nieuwe T-Mobile nummer doorgeven dat je deze als vriend wil aanmelden.

Heb jij ook een abonnement? Dan meld jij jullie beiden aan via www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting. Dit kan tot uiterlijk 4 weken nadat het contract van je vriend(in) is geactiveerd. Neemt je vriend(in) het mobiele nummer van de vorige provider mee (nummerportering)? Zorg dan dat je zowel het tijdelijke als het mee te nemen nummer beschikbaar hebt. Zodra je de gegevens hebt doorgestuurd, controleren wij je aanvraag en ontvang je binnen 2 uur van ons een bevestigingsmail.

Mocht T-Mobile nog aanvullende informatie hebben dan zullen ze dat hier nog plaatsen. In ieder geval erg leuk dat je schoonmoeder van 83 ook naar T-Mobile komt. Vergeet haar dan ook niet aan te melden bij T-Mobile Samen, kan je elkaar gratis bellen: https://www.t-mobile.nl/samen

Veel plezier!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Mobieltjesdame,

Volgens mij kan je gerust 1 e-mail adres aanhouden, dat moet geen probleem zijn. Als je maar 2 verschillende T-Mobile 06 nummers plaatst. Uiteindelijk gaat het daarom en niet om het e-mail adres. Zorg wel dat je het op tijd doet, want anders vervalt de vriendenkorting en dat zou jammer zijn. Je moet in ieder geval binnen 4 weken na het actieveren van het nieuwe T-Mobile nummer doorgeven dat je deze als vriend wil aanmelden.

Heb jij ook een abonnement? Dan meld jij jullie beiden aan via www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting. Dit kan tot uiterlijk 4 weken nadat het contract van je vriend(in) is geactiveerd. Neemt je vriend(in) het mobiele nummer van de vorige provider mee (nummerportering)? Zorg dan dat je zowel het tijdelijke als het mee te nemen nummer beschikbaar hebt. Zodra je de gegevens hebt doorgestuurd, controleren wij je aanvraag en ontvang je binnen 2 uur van ons een bevestigingsmail.

Mocht T-Mobile nog aanvullende informatie hebben dan zullen ze dat hier nog plaatsen. In ieder geval erg leuk dat je schoonmoeder van 83 ook naar T-Mobile komt. Vergeet haar dan ook niet aan te melden bij T-Mobile Samen, kan je elkaar gratis bellen: https://www.t-mobile.nl/samen

Veel plezier!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Mobieltjesdame,

Wat goed dat je dit voor je schoonmoeder geregeld hebt! 🙂

Goed om te zien dat Serviceweb je al meer informatie gegeven heeft! Had je zijn reactie al gezien? Het is in ieder geval geen probleem om dit aan te vragen met hetzelfde e-mailadres. Het gaat er vooral om dat het om een nieuw klantnummer gaat! Ik zie ook dat je de aanvraag ondertussen hebt gedaan. De aanvraag kan momenteel nog niet verwerkt worden omdat de aansluiting van je schoonmoeder nog niet actief is. Op 6 februari zal er automatisch weer een nieuwe check uitgevoerd worden om de korting voor jullie te activeren.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? We helpen je hier graag!
Prima, hartstikke bedankt!
Ben dus te vroeg geweest met de aanvraag. Dacht "beter te vroeg dan te laat ...".
Trouwens had ik na de eerste reactie van Serviceweb ook al een antwoord geplaatst. Waarom die hier niet meer staat begrijp ik niet helemaal ... (is niet echt belangrijk, valt me alleen maar op).
Hoi Mobieltjesdame.

Er is in ieder geval geen verwijderde post te zien, dus als je iets had geplaatst, dan had het forum waarschijnlijk weer eens moeite met het daadwerkelijk plaatsen van het bericht.

Dat gebeurt wel eens, soms wordt een post gewoon niet gepost, soms mist de helft van de tekst (of de complete inhoud). Echt super irritant, vooral voor de mensen die dan hun verhaal weer opnieuw moeten typen. Mijn tip daarvoor is: zet je bericht onder Ctrl C voordat je 'm plaatst, mist er iets, dan kun je het gauw nog aanpassen via het potloodje rechtsbovenin het bericht, scheelt weer opnieuw moeten typen. 😉 (Het bewerken van berichten is desktopversie only, mobiel kun je deze forceren door op de menu-knop links bovenin te drukken en daar in het rijtje te kiezen voor bekijk desktopversie.)

Reacties worden weggegooid als het bijvoorbeeld dubbele berichten zijn, denk hierbij aan vijf berichten onder elkaar terwijl alles in één post had gekund of hetzelfde bericht in meerdere topics plaatsen, een andere reden is wanneer iemand herhaaldelijk gewaarschuwd is, maar toch tegen de huisregels in blijft gaan. Er worden in ieder geval nooit 'gewoon zomaar' post weggegooid.
Hi Kaassausje,

Als het alleen maar complimenten naar mij was om me te bedanken voor mijn antwoord dan heb ik daar natuurlijk wel wat meer moeite mee dat het zomaar opeens weg is 😳 🆒 🙂 :P

Ja, die is dan nu wel weg... Maar ja, geeft ook niet, het is verholpen en het antwoord staat er ook van Amy.

Zonder dolle... Ik maak het ook wel vaker mee dat het opeens weg is. Maar dat komt dan meer omdat ik het via mijn tablet invul of via mijn mobiel. Dan gebruik ik emoticons van het toetsenbord en dat pakt die niet. Dan is je bericht dus echt helemaal weg 😞 Dus via mobiel en/of tablet gebruik ik dan alleen nog maar : ). (zo dus en dan aan elkaar, lol)

Reageer