Beantwoord

Vriendenkorting niet ontvangen

• 31 december 2016
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

In augustus aangevraagd geen bevesting ontvangen. Nu een mail gekregen dat hij is afgewezen op 10 dec omdat ik hem dan pas heb aangevraagd. Via de chat gehoord dat jullie niks kunnen doen als ik geen bevestiging heb? Als jullie hem niet sturen dan heb ik dus geen poot om op te staan. Slim zo besparen jullie een hoop geld. Maar ik ben mede klant geworden vanwege de korting en vind dus ook dat ik daar recht op heb. Ik kan het ook wel anders in het systeem zetten.
icon

Beste antwoord door Sam- 31 december 2016, 17:39

Hoi Susan,

Het is begrijpelijk dat je hier alsnog gebruik van wilt maken en we helpen je hier natuurlijk graag bij. Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld? Dan zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt toegekend!

Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Susan,

Het is begrijpelijk dat je hier alsnog gebruik van wilt maken en we helpen je hier natuurlijk graag bij. Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld? Dan zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt toegekend!

Ik wacht je reactie af!
Het is inmiddels geregeld via facebook. Bedankt voor je reactie
Reputatie 4
Badge +17
Hoi susanjutte,

Ah dat is goed om te lezen. Bedankt voor je terugkoppeling!

Je weet ons te vinden als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt. 😉

Reageer