Beantwoord

Vriendenkorting niet ontvangen

• 20 januari 2017
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo 28 november 2016 is mij de vriendnkorting belooft maar tot heden wordt de korting niet gegeven weten jullie wat er mis gaat mijn vrouw heeft de korting wel ontvangen??/
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 09:13

Goedemorgen kleytje,

Slim dat je dit even navraagt en fijn om te zien dat Serviceweb je al een reactie gegeven heeft! 🙂

Op 28 november heb je inderdaad een bevestiging gekregen over de Vriendenkorting. Ik heb daarom jouw facturen bekeken en ik zag dat de korting inderdaad niet van je factuur is afgetrokken! Excuses hiervoor! Ik heb de korting direct toegevoegd en dit bedrag zal dan ook verrekend worden met je aankomende factuur.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Kleytje,

Wat vervelend dat het mis is gegaan en gelukkig heeft je vrouw al wel de korting ontvangen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan en kunnen ze het wel oplossen. Momenteel hebben de mensen van de klantenservice het erg druk, maar je bericht zal snel worden opgepakt en dan kunnen ze er mee aan de slag.

Even geduld en dan komt het zeker goed 🙂
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen kleytje,

Slim dat je dit even navraagt en fijn om te zien dat Serviceweb je al een reactie gegeven heeft! 🙂

Op 28 november heb je inderdaad een bevestiging gekregen over de Vriendenkorting. Ik heb daarom jouw facturen bekeken en ik zag dat de korting inderdaad niet van je factuur is afgetrokken! Excuses hiervoor! Ik heb de korting direct toegevoegd en dit bedrag zal dan ook verrekend worden met je aankomende factuur.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!

Reageer