Beantwoord

Vriendenkorting niet ontvangen

• 26 mei 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik heb een paar dagen geleden een aanvraag ingediend voor de 25 euro vriendenkorting voor mij en een vriend van mij. Ik heb er een bevestiging van gehad dat het is binnengekomen.....en daarna niks meer gehoord. Wij voldoen aan alle eisen. Ik heb het al eens eerder meegemaakt en toen hebben jullie het handmatig toegekend. Kunnen jullie zien hoe het er met deze aanvraag voorstaat. Jullie hebben hier gegevens voor nodig....die zal ik dan via een privé bericht toesturen. Alvast bedankt.

Groetjes Jan
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 12:02

Hoi Jan,

Top dat je weer iemand enthousiast hebt gemaakt! :D

Het is wat langer dan een paar dagen geleden, maar het is niet toevallig de vriend met het telefoonnummer dat eindigt op -939? Ik zie namelijk dat deze kortingen op 11 mei allebei goed verwerkt zijn. Na 11 mei zie ik geen andere aanvragen voor Vriendenkorting terug. Als het dus om een nieuwere aanvraag gaat, stuur dan even het telefoonnummer van de vriend in kwestie via een privébericht. Dan ga ik het voor je uitpluizen!

Ik zie jouw reactie graag tegemoet en help je er, indien nodig, bij verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jan,

Top dat je weer iemand enthousiast hebt gemaakt! :D

Het is wat langer dan een paar dagen geleden, maar het is niet toevallig de vriend met het telefoonnummer dat eindigt op -939? Ik zie namelijk dat deze kortingen op 11 mei allebei goed verwerkt zijn. Na 11 mei zie ik geen andere aanvragen voor Vriendenkorting terug. Als het dus om een nieuwere aanvraag gaat, stuur dan even het telefoonnummer van de vriend in kwestie via een privébericht. Dan ga ik het voor je uitpluizen!

Ik zie jouw reactie graag tegemoet en help je er, indien nodig, bij verder!
Reputatie 1
Dank je David. Ik heb je een privé bericht gestuurd. Groetjes Jan

Reageer