Beantwoord

Vriendenkorting niet ontvangen

• 16 september 2017
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Beste,
ik heb op 23 april 2017 j.l. de vrienden korting aangevraagd. Ik heb de mail "Aanmelding voor T-Mobile vriendenkorting" als bevestiging van aanvraag ontvangen, maar tot op heden verder geen reactie gekregen.
Ik had het vermoeden dat het verrekend zou zijn op de eerstvolgende rekening, maar ook dit was niet het geval. De aangedragen vriend heeft deze korting ook niet ontvangen, die sinds 18 april 2017 abonnee is.
Kunt u na gaan wat er mis is gegaan?
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 12:22

Hoi Everdepeef,

God dat je even aan de bel trekt! Ik zie namelijk geen bevestiging terug van een aanvraag voor Vriendenkorting. Ik stuur je via een privébericht even een e-mailadres waar je de bevestiging naar kunt mailen. Ik kijk dan voor je na of de aanvraag correct is gedaan en of de korting verwerkt kan worden.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Everdepeef,

God dat je even aan de bel trekt! Ik zie namelijk geen bevestiging terug van een aanvraag voor Vriendenkorting. Ik stuur je via een privébericht even een e-mailadres waar je de bevestiging naar kunt mailen. Ik kijk dan voor je na of de aanvraag correct is gedaan en of de korting verwerkt kan worden.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!

Reageer