Beantwoord

Vriendenkorting niet ontvangen

• 13 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 226 Bekeken

Hoi,

Voor mijn dochter hebben we een nieuw abonnement afgesloten en ik heb haar opgegeven voor de vriendenkorting. Op 4 september heb ik daar via mail een bevestiging van ontvangen. Maar verder heb ik niets meer vernomen.

Hoor graag van jullie.

Groet
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2017, 12:09

Hoi iShootPictures,

Wat jammer dat je nog niets hebt vernomen!

Ik heb even met je meegekeken en zie inderdaad een aanvraag op 4 september. Vervolgens is er niets met die aanvraag gebeurd. Ik heb dan ook een melding gemaakt in het systeem, zodat dit opnieuw opgepakt wordt!

Nu zou het dus helemaal goed moeten komen. 😃 Zo niet, trek dan vooral weer even aan de bel, zodat wij nogmaals met je mee kunnen kijken!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Bevestiging van de aanvraag , maar ook een goedkeuring? . Is het abonnement al in gegaan van je dochter ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi iShootPictures,

Wat jammer dat je nog niets hebt vernomen!

Ik heb even met je meegekeken en zie inderdaad een aanvraag op 4 september. Vervolgens is er niets met die aanvraag gebeurd. Ik heb dan ook een melding gemaakt in het systeem, zodat dit opnieuw opgepakt wordt!

Nu zou het dus helemaal goed moeten komen. 😃 Zo niet, trek dan vooral weer even aan de bel, zodat wij nogmaals met je mee kunnen kijken!
@Jan: Dank je voor je reply
@Jaimy: Dank je voor je reply en dat je het weer in werking hebt gezet. Helemaal top! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan! 😃
Hoi! Ook ik heb weer een nieuwe T-Mobile vriend aangemeld (± 28 september), daarna niks meer gehoord. Kan daar ook naar gekeken worden? Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klamboe,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie geen aanvraag terug van 28/9. De laatste vriendenkorting aanvraag die ik terugzie is van 17/7. Weet je zeker dat je aanvraag goed is gegaan? Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Heb je het nummer wel correct doorgevoerd? Het abonnement die je aanmeld moet namelijk wel actief zijn. Op deze pagina lees je meer over de spelregels.

Ik hoor graag van je.
Hi Hajar,
04/10 heb ik het nog een keer aangevraagd ("vriend" had toen een week zijn T-Mobile actief) wel ontvangstmail, verder niks. Nu net weer aanvraag gedaan, opnieuw direct mail. Zie je die wel in het systeem? Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klamboe,

Je nieuwe aanvraag zie ik ook niet. Ik stuur je een privébericht met ons e-mailadres. Je kan je bevestigingsmail en de nummers die je hebt aangemeld naar mij doorsturen.
Hoi Hajar, ook dit is weer helemaal geregeld! Dankjewel 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi klamboe,

Aaah super dat het is opgelost! 😃

Reageer