Beantwoord

Vriendenkorting niet verrekenend

• 29 januari 2017
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Hoi,
Vorige maand heb ik vriendenkorting aangevraagd en op 14-12-2016 ook de bevestiging ontvangen dat de gegevens gecontroleerd zouden worden. Inmiddels heb ik mijn nieuwe factuur ontvangen maar de korting zie ik niet terug. Ook degene die ik heb opgegeven heeft de korting niet ontvangen. Is er ergens iets mis gegaan? Ik hoor graag.
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 januari 2017, 09:11

Goedemorgen Stefan,

Welkom op de forum van T-Mobile.

Is de persoon, met wie je de vriendenkorting bent ingegaan, inmiddels als klant bij T-Mobile of moet die nog van een andere provider afkomen? Soms zit daar de verwerking in en kan het iets langer duren. Of kwam die persoon met een nieuw nummer naar T-Mobile en heb je zo vriendenkorting aangevraagd?

Een van de belangrijkste regel: Heb jij ook een abonnement? Dan meld jij jullie beiden aan via www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting. Dit kan tot uiterlijk 4 weken nadat het contract van je vriend(in) is geactiveerd. Neemt je vriend(in) het mobiele nummer van de vorige provider mee (nummerportering)? Zorg dan dat je zowel het tijdelijke als het mee te nemen nummer beschikbaar hebt. Zodra je de gegevens hebt doorgestuurd, controleren wij je aanvraag en ontvang je binnen 2 uur van ons een bevestigingsmail. Check hier de spelregels.

Mocht je je hier nu helemaal aan hebben voldaan dan vernemen we het graag. Tegenwoordig zoekt vriendenkorting dit helemaal elf uit en komt er geen mens aan te pas om dit te controleren. Foutjes kunnen er altijd gemaakt worden :$

Laat even weten, dan kunnen we misschien verder kijken of dit het niet is.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Stefan,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Is de persoon, met wie je de vriendenkorting bent ingegaan, inmiddels als klant bij T-Mobile of moet die nog van een andere provider afkomen? Soms zit daar de verwerking in en kan het iets langer duren. Of kwam die persoon met een nieuw nummer naar T-Mobile en heb je zo vriendenkorting aangevraagd?

Een van de belangrijkste regel: Heb jij ook een abonnement? Dan meld jij jullie beiden aan via www.t-mobile.nl/my/vriendenkorting. Dit kan tot uiterlijk 4 weken nadat het contract van je vriend(in) is geactiveerd. Neemt je vriend(in) het mobiele nummer van de vorige provider mee (nummerportering)? Zorg dan dat je zowel het tijdelijke als het mee te nemen nummer beschikbaar hebt. Zodra je de gegevens hebt doorgestuurd, controleren wij je aanvraag en ontvang je binnen 2 uur van ons een bevestigingsmail. Check hier de spelregels.

Mocht je je hier nu helemaal aan hebben voldaan dan vernemen we het graag. Tegenwoordig zoekt vriendenkorting dit helemaal elf uit en komt er geen mens aan te pas om dit te controleren. Foutjes kunnen er altijd gemaakt worden :$

Laat even weten, dan kunnen we misschien verder kijken of dit het niet is.
Reputatie 4
Badge +17
Hallo Stefan,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat Serviceweb je inmiddels van een duidelijk en volledig antwoord heeft voorzien. Ook ik wil graag voor je kijken hoe we dit zo snel mogelijk voor jullie kunnen oplossen. Zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer en het 06-nummer van de andere persoon willen sturen? Dan ga ik hier mee aan de slag.
Goed en snel opgelost. Zeer tevreden over de afwikkeling 😃
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Stefan,

Ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer