Beantwoord

Vriendenkorting nog niet gekregen

• 19 januari 2017
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Beste,

Een vriendin van mij had voor ons vriendenkorting aangevraagd. Dit was goedgekeurd en zij heeft netjes haar korting gekregen op haar facturen. Alleen zie ik daar nog niks van terug. Ik dacht misschien niet bij de eerste factuur, dan maar de volgende, maar we zijn inmiddels een paar maanden verder en ik zie nog steeds niks. Ik hoor graag wat er fout gegaan is en hoop het snel terug te zien op mijn volgende factuur.

Groet, Wah
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 10:28

Hey Wah,

Dit heb ik gelijk gecontroleerd, maar ik zie niets terug dat je bent aangemeld voor Vriendenkorting in september/oktober. Zou je mij in een privébericht via mijn profiel het telefoonnummer kunnen sturen van degene die jou aangemeld zou hebben? Dan kan ik kijken of je toen in aanmerking kwam voor de korting.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

4 reacties

Hi Wah,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat vervelend dat jij je vriendenkorting nog niet hebt ontvangen en je vriendin wel. Ze zijn jullie dus niet vergeten bij T-Mobile, anders hadden jullie beide geen korting ontvangen. Denk dat T-Mobile iets over het hoofd heeft gezien en verwacht dat ze dit ook snel voor je zullen oplossen. Jammer genoeg ben ik ook alleen maar een T-Mobile gebruiker, dus ik kan je er niet veel verder in helpen. Zodra iemand van T-Mobile dit bericht oppakt dat zal die er zeker even naar kijken en dan komt het ook vast en zeker wel goed (als je je volledig aan de voorwaarden hebt gehouden die T-Mobile heeft voor de vriendenkorting). Zeg het er maar even bij, wat waarschijnlijk overbodig zal zijn 😳 :)

Nog even geduld hebben tot er iemand van T-Mobile je bericht ziet en dan komt het vast wel goed. Mocht je in die tijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Welkom ook als nieuwe klant :8
Hoi Serviceweb,

Bedankt voor de welkom.

Ja ik hoop dat er snel iemand naar kijkt. We hadden de aanvraag gewoon binnen de 4 weken gedaan, en zoals ik al zei heeft die vriendin van mij al wel de korting gekregen. Dus even afwachten dan totdat iemand dit oppakt. Wat is de gemiddelde wachttijd tot een reactie van iemand van T-Mobile op het Forum?
Hi Wah,

Normaal is dat wel 1 of 2 dagen. Maar het is nu erg druk met overstappen van contracten en ze kunnen niet alles 😳 Het komt wel goed hoor, als we na het weekend nog niets hebben vernomen dat gaan we harder gillen 😉 :P

Hoe dan ook, het gaat wel goed komen. Zeker omdat je vriendin het al heeft gehad en jij niet, dan zal er wel iets fout zijn gegaan in de administratie. Maar het komt goed.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wah,

Dit heb ik gelijk gecontroleerd, maar ik zie niets terug dat je bent aangemeld voor Vriendenkorting in september/oktober. Zou je mij in een privébericht via mijn profiel het telefoonnummer kunnen sturen van degene die jou aangemeld zou hebben? Dan kan ik kijken of je toen in aanmerking kwam voor de korting.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reageer