Gisteren heb ik 2 keer vriendenkorting aangevraagd. Echter heb ik hierop nog steeds geen reactie gehad. Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Amy
Leuk om te horen dat je een vriend hebt aangemeld voor de vriendenkorting! Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en ik zie dat we je op 17 januari een e-mail hebben gestuurd met meer informatie hierover. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Zou je in dat geval willen kijken of de e-mail in je spam-inbox staat?
In de e-mail staat het volgende:
"Na controle van je aanmelding, blijkt helaas dat we deze niet kunnen goedkeuren. Uit onze gegevens blijkt namelijk dat
jouw vriend(in) niet bij ons bekend is met het mobiele nummer dat je hebt opgegeven: 06xxxx. Heb je een fout gemaakt bij de aanvraag? Vraag de Vriendenkorting opnieuw aan. Je kunt een nieuwe aanvraag doen tot uiterlijk 4 weken na de activatie van het nieuwe contract van je vriend(in). Om die reden kunnen we jou en je vriend(in) geen korting toekennen. "
Je zou in dit geval de vriendenkorting dus nogmaals aan kunnen vragen. Kijk goed of het wel echt om een nieuwe aansluiting gaat en of het nummer klopt en geactiveerd is. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie gegeven heb! Als je hier verder nog vragen over hebt, let me know! 🙂