Beantwoord

Vriendenkorting nog steeds geen reactie ontvangen

• 20 januari 2017
  • 9 reacties
  • 258 Bekeken

Hallo,
Gisteren heb ik 2 keer vriendenkorting aangevraagd. Echter heb ik hierop nog steeds geen reactie gehad. Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 08:48

Goedemorgen Rafael1,

Leuk om te horen dat je een vriend hebt aangemeld voor de vriendenkorting! Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en ik zie dat we je op 17 januari een e-mail hebben gestuurd met meer informatie hierover. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Zou je in dat geval willen kijken of de e-mail in je spam-inbox staat?

In de e-mail staat het volgende:

"Na controle van je aanmelding, blijkt helaas dat we deze niet kunnen goedkeuren. Uit onze gegevens blijkt namelijk dat

jouw vriend(in) niet bij ons bekend is met het mobiele nummer dat je hebt opgegeven: 06xxxx. Heb je een fout gemaakt bij de aanvraag? Vraag de Vriendenkorting opnieuw aan. Je kunt een nieuwe aanvraag doen tot uiterlijk 4 weken na de activatie van het nieuwe contract van je vriend(in). Om die reden kunnen we jou en je vriend(in) geen korting toekennen. "

Je zou in dit geval de vriendenkorting dus nogmaals aan kunnen vragen. Kijk goed of het wel echt om een nieuwe aansluiting gaat en of het nummer klopt en geactiveerd is. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie gegeven heb! Als je hier verder nog vragen over hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Rafael1,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het is op dit moment erg druk bij de klantenservice om klanten om te zetten naar het nieuwe abonnement Go Unlimited. Door deze drukte kan het voorkomen dat andere dingen even blijven liggen. Geen paniek, ze komen er zeker nog mee! Ze moeten het namelijk ook controleren en daar moet even tijd voor gemaakt worden.

Dus even geduld nog aub en mocht je in die tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust. Een T-Mobile medewerker komt je snel helpen.
Reputatie 3
Het krijgen van een bevestiging mbt toezetting van de Vriendenkorting kan ook wel een week duren. Zo lang duurde het bij mij in ieder geval, een paar maanden geleden. Even geduld nog, alles komt in orde! Als er per ongeluk iets foutiefs is ingevuld, dan laat T-Mobile je dit ook weten!

Fijn weekend!
Hallo rlsikosek12,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel twee keer een bevestiging van de aanmelding ontvangen. Maar geen bevestiging dat de Vriendenkorting toegekend is.
Ik ga even afwachten.Nogmaals bedankt en fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Rafael1,

Leuk om te horen dat je een vriend hebt aangemeld voor de vriendenkorting! Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en ik zie dat we je op 17 januari een e-mail hebben gestuurd met meer informatie hierover. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Zou je in dat geval willen kijken of de e-mail in je spam-inbox staat?

In de e-mail staat het volgende:

"Na controle van je aanmelding, blijkt helaas dat we deze niet kunnen goedkeuren. Uit onze gegevens blijkt namelijk dat

jouw vriend(in) niet bij ons bekend is met het mobiele nummer dat je hebt opgegeven: 06xxxx. Heb je een fout gemaakt bij de aanvraag? Vraag de Vriendenkorting opnieuw aan. Je kunt een nieuwe aanvraag doen tot uiterlijk 4 weken na de activatie van het nieuwe contract van je vriend(in). Om die reden kunnen we jou en je vriend(in) geen korting toekennen. "

Je zou in dit geval de vriendenkorting dus nogmaals aan kunnen vragen. Kijk goed of het wel echt om een nieuwe aansluiting gaat en of het nummer klopt en geactiveerd is. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie gegeven heb! Als je hier verder nog vragen over hebt, let me know! 🙂
Beste Amy,

Bedankt voor je bericht.
Klopt ik heb op 17-01 een mail ontvangen. Mijn vriendin heeft een nieuw Sim-Only abonnement afgesloten (actief per 19-01-2017). Ze heeft het mobiele nummer van de vorige provider meegenomen(nummerportering/geen T-Mobile nummer). Op 19-01-2017 heb ik opnieuw een aanvraag ingediend.
Op mijn laatste aanvraag (van 19-01-2017) heb ik geen reactie ontvangen. Ik heb wel een bevestiging ontvangen.
Alvast bedankt.

Groeten Rafael
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rafael,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Goed om te lezen dat je de aanvraag nogmaals hebt ingediend. Het kan even duren voordat deze is verwerkt. Mocht je eind deze week nog niets hebben gehoord, trek dan even aan de bel. Dan maken wij het alsnog handmatig voor je in orde!

Heet je jouw vriendin van harte welkom bij T-Mobile namens mij? 🙂 Hebben jullie al een T-Mobile Samen groep aangemaakt?

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hallo Thalina,
Bedankt voor je reactie. Mijn vriendin en ik hebben een T-Mobile samen groep aangemaakt.
Helaas heb ik nog steeds niets van mijn Vriendenkorting aanvraag gehoord. Ik hoop dat dit keer jullie mijn verzoek handmatig zullen afhandelen. Hoe lang zal het nog duren?

Alvast bedankt.

Groeten Rafael
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rafael,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld plus zijn naam. Dan zorg ik ervoor dat de kortingen alsnog worden toegekend!

Ik wacht je reactie af!
Beste Issam,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb een privébericht naar je gestuurd.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rafael

Reageer