Beantwoord

Vriendenkorting nooit ontvangen

• 8 februari 2017
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi,

Ik kwam eens in de Tmobile winkel in Amersfoort. Na wat informeren bij een medewerker kwam hij met iets leuks. Hij vroeg namelijk of ik een vriend had die al was aangemeld bij Tmobile, ik zei ja en toen vertelde hij mij over de vriendenkorting va 25 euro en eventueel 2.50 euro korting per maand als je in een groepje zou gaan zitten. Hij vertelde mij dat als ik als ik direct een abonnement zou afsluiten (in de winkel dus) hij alles voor me zou gaan doen.

Ik had dus een abonnement afgesloten, en hij haalde de gegevens op van die vriend in zijn computer. Hij deed vanalles en activeerde vanalles, en vertelde mij dat alles was geregeld. Ik zag wel dat ik in een groep zat bij die vriend, dat was dus wel goed gegaan.

Helaas heb ik nooit een mail ontvangen, wat ik op dit forum lees wat dus wel moet qua activering/afwijzing van de vriendenkorting. Wat betekent dit? Dat ik in de maling ben genomen in de winkel? Het zou worden verrekend bij mijn 2e factuur. Dit zie ik echter niet terug.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2017, 14:43

Hey Jasper,

Naar mijn idee heeft de medewerker alles met de beste intenties in willen vullen, maar is er ergens in het systeem iets verkeerd gegaan. Ik zie de aanvraag namelijk niet terug, maar dit kunnen we natuurlijk achteraf alsnog rechtzetten, maar niet meer via de aanvraag zelf, zoals Serviceweb aangaf. In dat geval had ook de vriend in kwestie de aanvraag moeten invullen, niet jij, dus als je nog nieuwe mensen weet over te halen, dan moet jij dus die link invullen. ;)

Zou je mij, via een privébericht, het 06-nummer van de vriend in kwestie kunnen sturen? Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel. Ik ga dan voor je na wat er precies fout is gegaan en hoe dat alsnog recht te zetten is.

Ik zie jouw bericht graag zo spoedig tegemoet! Het aanmaken van T-Mobile Samen is trouwens wel goed gegaan inderdaad, even ter bevestiging. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Jasperav,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als eerst kan ik je vertellen dat je zeker niet in de maling bent genomen door iemand van T-Mobile. Hij zal waarschijnlijk wel alles voor jullie hebben ingevuld maar er is misschien iets mis gegaan, wat kan gebeuren.

Via My T-Mobile kan je in ieder geval even controleren of je al wel een T-Mobile Samen hebt afgesloten. Klik op deze link en als het goed is dan sta jij hier samen met je vriend. Staat hier nog niets, dan kan je direct zelf een groep aanmaken en dan krijgen jullie bij de eerst volgende factuur samen 2,50 euro korting. Op de pagina is het goed zelf in te voeren. Al ben ik het met je eens dat als het er niet staat, de medewerker in de winkel het niet helemaal goed heeft gedaan.

En dan voor T-Mobile vriendenkorting. Klik op deze link en je komt op het scherm voor het aanmelden van de vriendenkorting. Omdat je zegt dat het nog niet zo lang geleden is zou ik deze gewoon even invullen. Als het goed is krijg je dan een mail binnen en het kan zijn dat er staat dat je te laat bent, want dit moet binnen 4 weken na actieren van je abonnement. Geeft niets, gewoon even zo laten.

Als je dit allemaal hebt gedaan zou ik even wachten op een medewerker van T-Mobile, die deze topic oppakt en je verder helpt. Die kan namelijk in het systeem kijken en dat kan ik niet, ben ook een klant. Dan denk ik dat alles goed komt en jullie samen kunnen genieten van 25,- euro vriendenkorting.
....

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie.
Ja, sorry... er ging iets mis en de ENTER knop en was alles opeens kwijt, kon ik opnieuw beginnen. Maar als goed is heb ik het antwoord nu wel goed kunnen geven hier boven. Excuus!
Maakt niet uit! Ik sta wel in de groep met die vriend, dat is wel goed gegaan. Mijn abonnement is eind december ingegaan, daarom ben ik al ruim over de 4 weken heen. Het zou wel lullig zijn als er nu €50,00 wordt misgelopen... Ik wacht wel op een medewerker.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jasper,

Naar mijn idee heeft de medewerker alles met de beste intenties in willen vullen, maar is er ergens in het systeem iets verkeerd gegaan. Ik zie de aanvraag namelijk niet terug, maar dit kunnen we natuurlijk achteraf alsnog rechtzetten, maar niet meer via de aanvraag zelf, zoals Serviceweb aangaf. In dat geval had ook de vriend in kwestie de aanvraag moeten invullen, niet jij, dus als je nog nieuwe mensen weet over te halen, dan moet jij dus die link invullen. ;)

Zou je mij, via een privébericht, het 06-nummer van de vriend in kwestie kunnen sturen? Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel. Ik ga dan voor je na wat er precies fout is gegaan en hoe dat alsnog recht te zetten is.

Ik zie jouw bericht graag zo spoedig tegemoet! Het aanmaken van T-Mobile Samen is trouwens wel goed gegaan inderdaad, even ter bevestiging. 🙂

Reageer