Beantwoord

Vriendenkorting voor tweede abonnement

• 31 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb op mijn naam een abonnement afgesloten vuur mijn minderjarige dochter. Kan ik nu ook vrienden korting aanvragen?
icon

Beste antwoord door Thalina 1 september 2016, 12:10

Hoi Nochoice2009,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Wat tof dat je een abonnement voor je dochter hebt afgesloten, ze zal vast erg blij zijn met zo'n lieve vader! 🙂 Dit abonnement op jouw naam wordt gezien als een nieuw abonnement. Je hebt ook een ander klantnummer. Dus zodra het abonnement actief is kun je vriendenkorting aanvragen. Altijd leuk meegenomen toch?

Enne, vergeet ook niet om gelijk een T-Mobile Samen groep aan te maken! Daarmee kun je met jouw groepsleden onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland en je kunt elke maand een leuk cadeautje uitkiezen. Via My T-Mobile bij T-Mobile Samen kun je je groep aanmaken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Qudee,

Mijn collega Amy heeft inmiddels gereageerd op jouw vraag in een ander topic. Ik wil je vragen om jouw vraag niet in meerdere topics te plaatsen. Op die manier houden we het forum overzichtelijk 🙂
Reputatie 2
Hoi Thalita, gisteren of eergisteren heb ik ook op een forumberichtje gereageerd maar ik weet niet of ik een nieuw forum-item moet aanmaken. Maar gisteren heb ik contact gehad met een medewerkster (ik weet haar naam, maar zal haar naam hier niet vermelden), om de datum van het contract van mijn zoon te vervroegen. Het gesprek kwam op de vriendenkorting. Voordat ik het abonnement van mijn zoon ging afsluiten heb ik eerst gebeld (dinsdag) met een vriendelijke meneer, om te vragen of de vriendenkorting ook geldig is als ik het abonnement afsluit voor mijn (minderjarige) zoon. Dit was zeker het geval. Dus telefonisch het abonnement afgesloten en de volgende dag (gisteren) heb ik dus de sim ontvangen. De mevrouw aan de telefoon zei me echter dat ik die korting niet kon krijgen voor mij en mijn zoon omdat het mijn 2e aansluiting is. Ik heb haar gezegd dat ik hier extra voor gebeld heb met een collega en dat ik mijn zoon ook van een andere aanbieder abonnee had kunnen maken. Maar ik blijf graag bij T-mobile. Ze bleef volhouden dat het niet ging en ze ging zelfs de collega erop aanspreken... Nu zie ik hier staan dat de mannelijke collega gelijk had. Ik kan dus gewoon straks als mijn zoon de 1e factuur heeft gehad (of eigenlijk wij, want ik kan het rekeningnummer wel aanpassen, maar niet de naam van de rekeninghouder), de vriendenkorting aanvragen? Of kan dit nu al, omdat zijn sim reeds geactiveerd is? Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nochoice2009,

Oeps, foutje natuurlijk! :S Een hele lieve moeder!

Laat je weten of het gelukt is met aanvragen?
Ik ben haar moeder haha. Maar helemaal top
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nochoice2009,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Wat tof dat je een abonnement voor je dochter hebt afgesloten, ze zal vast erg blij zijn met zo'n lieve vader! 🙂 Dit abonnement op jouw naam wordt gezien als een nieuw abonnement. Je hebt ook een ander klantnummer. Dus zodra het abonnement actief is kun je vriendenkorting aanvragen. Altijd leuk meegenomen toch?

Enne, vergeet ook niet om gelijk een T-Mobile Samen groep aan te maken! Daarmee kun je met jouw groepsleden onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland en je kunt elke maand een leuk cadeautje uitkiezen. Via My T-Mobile bij T-Mobile Samen kun je je groep aanmaken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer