Beantwoord

Vriendenkorting wanneer wordt het toegevoegd?

Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik heb 2 weken geleden vriendenkorting voor mij en mijn schoonzusje aangevraagd. Ik heb keurig een mail gehad dat het in behandeling is genomen maar daarna niks meer gehoord/gezien. Nu is dit vaker gebeurd en is het dankzij jullie goed gekomen. Dus wil ik weer jullie hulp inroepen 🙂 Hopelijk kunnen jullie het in orde maken. Alvast mijn dank hiervoor.

Groetjes Jan
icon

Beste antwoord door Muberra 13 juni 2017, 10:01

Hoi Jan,

Goed dat je dit navraagt bij ons! :)

Ik ben meteen voor je in het systeem gedoken en ik zie dat de vriendenkorting zal worden verrekend op jouw eerstvolgende factuur. Dus het komt eraan en je kan heel snel gaan genieten van heerlijke factuurkorting. Leuk dat je ons helpt met het uitbreiden van ons magenta clubje. Bedankt daarvoor, we see you! 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Duurt altijd even en gaat van de nieuwe rekening af.
Hi Jan,
Wat goed dat je even aan de bel trekt. Normaal gezien zou je toch binnen een week wel iets binnen moeten krijgen dat het verwerkt is. Het kan soms langer duren als het andere abonnement nog niet is ingegaan. Iemand van T-Mobile zal wel even met je mee kijken en zien wat er aan de hand is.

Zoals je zegt, mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan, dan is T-Mobile zeker niet de beroerdste om dit voor je in orde te maken. Even geduld hebben, als iemand van T-Mobile het leest dan helpt die je zeker verder.

Veel plezier met jullie abonnement en die 25,- euro 🙂
Reputatie 4
Hoi Jan,

Goed dat je dit navraagt bij ons! :)

Ik ben meteen voor je in het systeem gedoken en ik zie dat de vriendenkorting zal worden verrekend op jouw eerstvolgende factuur. Dus het komt eraan en je kan heel snel gaan genieten van heerlijke factuurkorting. Leuk dat je ons helpt met het uitbreiden van ons magenta clubje. Bedankt daarvoor, we see you! 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 1
Hallo Muberra,

Bedankt voor de beantwoording. Ik vraag mij wel af of het om de juiste aanvraag gaat?? Ik heb namelijk meerdere aanvragen ingediend en daar heb ik wel bevestiging van gehad....maar van deze laatste niet. Dus vraag ik me toch af of het goed is gegaan. Het gaat om een aanvraag met het 06 nummer dat eindigt op 8500 en op naam staat van Kraakman. Is deze aanvraag goed verwerkt? Ik heb er namelijk nog geen bevestiging van gehad en die kreeg ik via je collega David altijd wel.

Groetjes Jan
Reputatie 4
Badge +17
Hallo Jan,

Zou je mij het volledige 06-nummer in een privébericht willen sturen? Dan controleer ik of alles goed is verwerkt.

Ik wacht je reactie af. 🙂
Reputatie 1
Hallo Issam,

Sorry voor mijn late reactie. Ik was op vakantie. Ik probeer je een privébericht te sturen maar dat kan niet. Er wordt aangegeven dat jij die persoon moet volgen. Hoe nu verder?

Groetjes Jan de Jager
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op de laatste factuur van 27/6 nogmaals €25 vriendenkorting is toegevoegd. Dat is de korting die je hebt aangevraagd voor Mvr. Kraakman. Op de factuur van Mvr. Kraakman is de korting nog niet toegevoegd en dus wachten we even haar volgende factuur af. Mocht ze de korting dan niet hebben ontvangen dan zal ik de korting alsnog toevoegen.

Hopelijk is hiermee alles naar wens. 🙂
Reputatie 1
Hallo Hajar,

Ik kreeg een bericht van mijn schoonzus dat de vriendenkorting ook nu niet op haar laatste factuur staat. Hopelijk kun jij het toevoegen. Alvast bedankt.

Groetjes Jan de Jager
Reputatie 4
Badge +17
Hallo Jan,

Ik heb inmiddels gereageerd op je privĂ©bericht! 🙂
Reputatie 1
Goedenmiddag,

Hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Ik heb weer nieuwe klanten aangebracht voor T-Mobile, een vriendin, een collega en mijn zwager.
Ik heb voor hun vriendenkorting aangevraagd en heb daar ook een bevestigingsmail van gehad.
Maar verder niks vernomen of gezien. Nu heb ik al vaker gehad dat het niet goed is gegaan dus wilde ik vragen of bijv. Issam of Hajar dit kunnen nakijken. Ik ben hier altijd goed geholpen dus heb er vertrouwen in dat het ook nu weer goedkomt. Alvast mijn grote dank.

Ik zal de gegevens van de nieuwe klanten in een privebericht aan kunnen geven.

Groetjes,

Jan de Jager
Reputatie 4
Badge +17
Hey Jan,

Vervelend dat dit weer gebeurt. Stuur me de gegevens in een privébericht, dan ga ik op zoek naar een permanente oplossing. Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je telkens contact moet opnemen als je iemand aanmeldt!

Ik wacht je berichtje af. 🙂

Reageer