Beantwoord

waardeloze service tele2

  • 4 June 2021
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Om maar te beginnen bij het begin, mijn partner en ik zijn slachtoffer geworden van de toeslagenaffaire en hebben hier ook alle bewijzen van. Op 15 mei hebben wij een verzoek ingediend ter verwijdering van de BKR registratie. Na twee weken wachten (terwijl de doorlooptijd 5 werkdagen of 7 kalenderdagen is) zijn wij nu inmiddels 2 weken dagelijks 4 a 5x per dag met de klantenservice aan het bellen hoe ons verzoek ervoor staat en wat er gaat gebeuren.

Daar art 49J van Lodders en Weyenberger aangeeft dat alle registraties van gedupeerde ouders waarvan de vordering reeds voldaan of vervallen is verwijderd dienen te worden is deze zaak zo klaar als een klontje. Daar wij aangegeven hebben alle nodige documenten en bewijzen te leveren die nodig zijn om het proces te versnellen zou je denken dat alles zo opgelost is. Maar niets is minder waar.

Nadat wij afgelopen dinsdagmorgen om 09u15 een mail kregen met daarin een bevestiging dat de opdracht tot verwijdering naar het BKR was doorgestuurd hebben wij het BKR gebeld en deze gaf aan dat er (natuurlijk) niets van klopte. Na weer telefonisch contact te hebben gehad, wederom een mail gekregen met bevestiging dat de opdracht echt verstuurd was hebben we de hele dag vol goede moed afgewacht. Woensdag niks, donderdag niks, en donderdagavond toen we wederom contact opnamen met de klantenservice werd ons verteld dat ze niet van plan zijn deze registratie te verwijderen ondanks meerdere schriftelijke toezeggingen. Aangezien wij aan de hand van eerst gestuurde mail een bod op een huis gedaan hebben welk geaccepteerd is en waarvan wij morgen het voorlopig koopcontract gaan tekenen kan het niet zo zijn dat alle kosten die gemaakt dienen te worden aan ons ter schulde zijn door de onkunde van betreffende afdelingen. Daar het wettelijk geregeld is in bovengenoemd amendement zijn wij zachtgezegt niet blij met het beleid en omgang met klanten door tele2. 50 telefoongesprekken verder en meerdere beloftes ook van hooggeplaatste personen zijn op helemaal niets uitgedraaid, nog niet te spreken over de achtergelaten terugbelverzoeken en hoe vaak de telefoon gewoon opgehangen werd gedurende de laatste 2 weken. Ik hoop oprecht dat er iemand bij tele2/t-mobile werkt die zn vak wel verstaat en weet waar hij mee bezig is zodat deze emotionele achtbaan voor ons eindelijk stopt!

Voor nu zou ik absoluut niemand aanraden ook maar een contract bij tele2 af te nemen!

icon

Beste antwoord door Dave 5 June 2021, 11:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi Mitch,

Ik vind het heel erg spijtig om te lezen dat het allemaal zo moeizaam verloopt in het contact met Tele2. Dat moet een heel stuk beter kunnen! 

Hier zou ik je natuurlijk enorm graag bij willen helpen, maar ondanks dat Tele2 wel onderdeel is van de T-Mobile familie staan de merken en klantdata wel los van elkaar. Ik kan dus niet in de gegevens van Tele2-klanten duiken en vice versa is dat ook niet mogelijk. 

Gelukkig heeft Tele2 ook een forum waar toppers aan het werk zijn: https://forum.tele2.nl/

Ik raad je dan ook aan om jouw klacht daar kenbaar te maken en dan zal ik ook nog even een extra seintje doorsturen naar mijn collega’s, zodat zij jouw klacht spoedig oppakken.

Heel veel succes met het probleem en voor nu een goed weekend toegewenst!

Hoi Mitch,

 

Wat ook wel goed werkt, zijn consumentenprogramma's, zoals Kassa, Radar, Meldpunt en dergelijke.

Helaas zullen  deze waarschijnlijk in een zomerstop zitten, maar misschien kan je iets met deze info.

Voor nu;  Sterkte gewenst!

Greetz,   Ruben.

Reputatie 7
Badge +14

Er hangen nogal wat voorwaarden aan dit amandement. Zal heel wat uitzoek werk zijn en de klantenservice kan dit alleen maar doorgeven aan de backoffice.

Reageer