Beantwoord

waarom ben ik geblokkeerd terwijl ik op tijd heb betaald

• 24 januari 2017
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

waarom ben ik geblokkeerd, terwijl ik op tijd heb betaald?
icon

Beste antwoord door Bodyjamgirl 24 januari 2017, 18:39

Hi, ik heb ondertussen al contact gehad met incasso en de blokkade is opgeheven. Ik had een betalingsregeling en die factuur is op tijd betaald(uiterste betaaldatum is 27 januari), maar omdat ik mijn maandelijkse factuur van 19 januari nog niet had betaald, hebben ze me geblokkeerd. Normaal word ik ook niet geblokkeerd als ik een paar dagen later betaal. Er is mij gezegd dat ze dan strenger zijn bij een betalingsregeling, maar dat heeft toch niets te maken met mijn gewone maandelijkse factuur. Vind ik gewoon belachelijk.
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Bodyjamgirl,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat vervelend dat je bent geblokkeerd terwijl je altijd op tijd hebt betaald. Misschien is er toch net een factuur niet op tijd voldaan of heeft het langs elkaar gelopen.

Zodra de facturen niet op tijd betaald worden kan je aansluiting geblokkeerd worden. Hier kan je ook meer informatie vinder over (de snelste manier van) betalen.
Hi, ik heb ondertussen al contact gehad met incasso en de blokkade is opgeheven. Ik had een betalingsregeling en die factuur is op tijd betaald(uiterste betaaldatum is 27 januari), maar omdat ik mijn maandelijkse factuur van 19 januari nog niet had betaald, hebben ze me geblokkeerd. Normaal word ik ook niet geblokkeerd als ik een paar dagen later betaal. Er is mij gezegd dat ze dan strenger zijn bij een betalingsregeling, maar dat heeft toch niets te maken met mijn gewone maandelijkse factuur. Vind ik gewoon belachelijk.
Reputatie 3
Beste Bodyjamgirl,

Allereerst welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp dat je het vanuit jouw oogpunt, belachelijk vind dat er een blokkade op je aansluiting is gezet, terwijl je normaal gesproken altijd op tijd betaald.
Normaal gesproken gebeurd dat ook niet zo snel, maar (en nu komt het) als je een betalingsregeling bent aangegaan, omdat je een factuur of facturen niet hebt kunnen betalen, dan geleden daar bepaalde voorwaarden aan.
Wat ook logisch is, omdat T-Mobile wel wilt dat je jouw betalingsregeling netjes nakomt.

Ik mag aannemen dat je deze speciale voorwaarden (voor een betalingsregeling) netjes hebt ontvangen, toen je begon met deze betalingsregeling.
Heb je ze niet ontvangen of heb je ze niet meer in je bezit, dan kun je ze via deze link nalezen.

Een voorwaarden daarin luid ook, dat je de maandelijkse (abonnementskosten) kosten op tijd betaald, los van je lopende betalingsregeling.
Waarmee ik wil aangegeven, dat je gewone maandelijkse factuur wel degelijk mee telt zolang de betalingsregeling loopt.

Ik begrijp dat je het daar niet mee eens bent, maar het zijn nu eenmaal de voorwaarden (regels) die horen bij een betalingsregeling.
Van de maandelijkse factuur op tijd betalen heb ik niet duidelijk op papier gezien. Ik vind wel dat T-mobile onderscheid moet maken tussen wanbetalers en degenen die wel altijd op tijd betalen wat betreft de blokkades. Er wordt geblokkeerd, maar ik moet wel mijn maandelijkse factuur betalen, terwijl ik toch recht heb op de geblokkeerde diensten. Ik ben geen wanbetaler, dus natuurlijk kom ik mijn betalingsregeling na. Hoe jaag je klanten weg? Op deze manier door niet klantvriendelijk te zijn.
Maar als mijn abonnement is afgelopen ben ik weg bij T-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bodyjamgirl,

Jammer dat je er zo over denkt. Als een betaling niet op tijd is voldaan dan wordt er automatisch een blokkade geplaatst. Je kan je betalingen zelf in de gaten houden via My T-Mobile en zo voorkom je dus een blokkade. Ik hoop dat dit geen reden is om ons te verlaten..

Als ik nog iets anders kan betekenen hoor ik het graag! 🙂

Reageer