Beantwoord

Waarom betaal ik opeens voor papieren factuur?

• 16 juni 2017
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd op zich dacht ik dan vlekkeloos maar nu zie ik ( in mijn nieuwe en nog niet helemaal te ontraadselen factuur) dat er kosten van de papieren factuur berekend worden. In mijn t-mobile gaan kijken dan zie ik inderdaad dat alleen dit punt veranderd is naast alle andere instellingen, dan komt mijn vraag waarom allen dit, is het geld kwestie? ik zelf heb hekel aan als dit soort praktijken plaats vinden, en mijn T-mobile zou toch van mij had moeten zijn vooral als het gaat om privé instellingen of zie ik dit ook verkeerd?

Graag zie ik uw antwoorden tegenmoet.
Met vriendelijke groeten,
Adi
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 10:44

Hey Adi,

Een terechte vraag die je hier aangekaart hebt!

Uit het systeem kan ik niet halen wie dit aangezet heeft en wanneer dit gebeurd is, wellicht was het een verkeerd knopje dat omgezet is. Ik kan je in ieder geval garanderen dat dit niet gebeurt om extra kosten in rekening te brengen. We moedigen het juist aan om de facturen online te versturen en laten ontvangen. Zoals onze Klantexpert Lodan aangaf is dit belangrijk voor ons om milieubewust bezig te zijn! Ik heb de papieren factuur uitgeschakeld en de kosten voor je vergoed. Dit zal verrekend worden met de komende factuur.

Het klopt overigens ook wat Lodan zegt over My T-Mobile. Dit is een beveiligde omgeving waar jij bij kunt en wij, als medewerkers van T-Mobile. Wij zullen hier alleen dingen in wijzigen die je zelf wilt of waar je problemen mee ervaart. Wij gaat hier dus niet op eigen houtje dingen aan veranderen.

Hopelijk vind je het een geschikte oplossing? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +9
Hoi Adulem1,

Hier wordt een vergoeding voor gevraagd omdat al je gegevens al in My T-Mobile terug te vinden zijn. Hierdoor is de papieren factuur eigenlijk overbodig geworden en wordt deze speciaal geprint voor wie dit wel wilt. Dit brengt extra administratiekosten in rekening, kost het de port om te versturen en worden de kosten als soort drukmiddel gebruikt om deze toch digitaal te bezichtigen. Zo werken we allen beetje bij beetje aan onze groene aarde om deze zo lang mogelijk te behouden 🙂.

Verder is My T-Mobile inderdaad een privé omgeving. Enkel medewerkers van T-Mobile kunnen er naast jou bij. Hier tekenen zij geheimhoudingsverklaringen voor en krijgen niet meer inzichtelijk dan zij nodig hebben voor het uitvoeren van hun werk. Ook klanten zoals ik kunnen niet bij je gegevens komen. Dit is dus geheel veilig zoals het hoort.
Hallo Lodan,
Dat is precies wat ik bedoel, dat wilde ik niet (papieren nota), jarenlang heb ik geen nota op papier, volkomen onnodig tegenwoordig vind ik. Maar ja nu verleng ik mijn abonnement en ineens ben ik 2,50€ kwijt aan de papieren nota, en even duidelijk zijn dat heb ik niet gewijzigd (nu inmiddels wel teruggedraaid ). Op zich geen grote geld maar is wel afgetikt en ik ben niet de enigste zie ik en dat vind ik een slechte zaak. Iemand heeft dat gedaan wie is niet belangrijk waarom misschien wel. Alle andere instellingen in mijn T_mobile zijn onveranderd gebleven allen op dit punt is verandering aangebracht wat is de toegevoegde waarde van zo'n verandering behalve om geld te strijken ik kan geen andere reden bedenken. Als je denkt mij op andere gedachte te kunnen brengen dan graag want dit vind ik niet kunnen en Ik eis mijn geld terug.

In afwachting van jouw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groeten ,
Adi
Reputatie 7
Badge +20
Hey Adi,

Een terechte vraag die je hier aangekaart hebt!

Uit het systeem kan ik niet halen wie dit aangezet heeft en wanneer dit gebeurd is, wellicht was het een verkeerd knopje dat omgezet is. Ik kan je in ieder geval garanderen dat dit niet gebeurt om extra kosten in rekening te brengen. We moedigen het juist aan om de facturen online te versturen en laten ontvangen. Zoals onze Klantexpert Lodan aangaf is dit belangrijk voor ons om milieubewust bezig te zijn! Ik heb de papieren factuur uitgeschakeld en de kosten voor je vergoed. Dit zal verrekend worden met de komende factuur.

Het klopt overigens ook wat Lodan zegt over My T-Mobile. Dit is een beveiligde omgeving waar jij bij kunt en wij, als medewerkers van T-Mobile. Wij zullen hier alleen dingen in wijzigen die je zelf wilt of waar je problemen mee ervaart. Wij gaat hier dus niet op eigen houtje dingen aan veranderen.

Hopelijk vind je het een geschikte oplossing? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Hey David,

In principe was mijn vraag met name bedoeld om aandacht te trekken i.v.m. het geburen, waarom, omdat zulke dingen roepen de vragen op wie en waarom heeft dit gedaan, moet ik nu alles gaan controleren enz.. Ik ben blij dat er actie is ondernomen daar gaat het om dat ik mijn geld terug krijgt zegt iets over de dienstverlening dus ik zeg allen ga zo door 👍🏻.

Met vriendelijke groeten,
Adi 😎
Reputatie 7
Badge +20
Hi Adi,

Begrijpelijk inderdaad, maar ik denk dat het misschien zelfs gewoon een technisch issue was. Gelukkig ben je tevreden met de oplossing! 🙂

Reageer