Beantwoord

Waarom betaal ik plotseling voor een papieren factuur?

• 13 november 2017
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik krijg sinds 2 maanden plotseling factuur voor een papier factuur. IK heb deze echter nooit besteld en ben dus ook niet van plan deze te betalen. Graag corrigeren dus.

En ik heb deze klacht ook al een maand geleden ingediend en niets meer van gehoord. Ik wil dus ook dat deze kosten met terug werkende kracht worden verrekend; ik heb er immers niet om gevraagd. En ben ook verbaas dat T-mobile eenzijdig een contract aanpast..

Dank voor de medewerking, Walter de Haan
icon

Beste antwoord door Hajar 14 november 2017, 16:59

Hi Walter,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat de optie papieren factuur aan stond. Ik heb het verwijderd dus vanaf nu wordt het niet in rekening gebracht. Ik heb de kosten van de afgelopen maanden vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Walter, de kosten enz. Moet de moderator oplossen. Meestal reageren ze binnen 24/48 uur

De optie papieren factuur kan je wel zelf uitzetten in je account (app of op de site)
Die optie vind je onder ‘gegevens en instelling kies daar ‘Factuur en betaalgegevens’
Haal het vinkje weg bij factuur per post. Zet een vinkje bij factuur ‘In My T-Mobile’
Veel succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Walter,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat de optie papieren factuur aan stond. Ik heb het verwijderd dus vanaf nu wordt het niet in rekening gebracht. Ik heb de kosten van de afgelopen maanden vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer