Beantwoord

Waarom is mijn factuur hoger?

Mijn factuur is hoger dan gebruikelijk als ik kijk naar oude facturen ben ik nu kortingen kwijt. Waarom zijn deze eraf ? Gr Mientje
icon

Beste antwoord door Hajar 22 mei 2020, 12:04

Hi @azadrawanduzy 

Ik zie dat je verlenging goed is gelukt. Super dat je nog bij ons blijft! Bij een verlenging zie de eerste factuur er anders uit en valt hoger uit. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.Je volgende factuur zal er wel weer normaal uitzien. Op deze pagina vind je meer uitleg over je factuur. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 4
Hoi Mientje,

Welkom op het forum! Ik ga je helpen met jouw vraag. :)

Op het moment dat jouw contractperiode officieel afloopt, dan komen ook de kortingen van het abonnement te vervallen. Dat is de reden dat jouw laatste factuur iets hoger is uitgevallen. Ik zie dat je inmiddels jouw abonnement opnieuw hebt verlengd. Slim, want dan profiteer je meteen weer van nieuwe kortingen. Ik wil je in elk geval veel plezier wensen met jouw nieuwe contract.

Mocht je nog vragen hebben, dan ben je van harte welkom op het forum.

Ja, maar ik heb mijn abonnement tijdig velengd

Waarom moet ik €3,50 extra betalen?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @azadrawanduzy  Welkom, heb je heel de factuur al nagelopen?

Als er extra kosten zijn gemaakt vind je dat terug op je factuur?

.

Op 13 mei 2020!

Ik heb de factuur nagelopen en er zijn geen extra kosten gemaakt!

Reputatie 7
Badge +20

Oei @azadrawanduzy Haal screen snel weg er staan privé gegevens op.

Klik op de drie puntjes onder het bericht om bericht aan te passen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet niet waarom je factuur hoger is, alleen de moderators kunnen je daar bij helpen.

Je moet dus even geduld hebben tot ze reageren.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @azadrawanduzy 

Ik zie dat je verlenging goed is gelukt. Super dat je nog bij ons blijft! Bij een verlenging zie de eerste factuur er anders uit en valt hoger uit. Op die factuur brengen we namelijk iets meer dan één maand in rekening; de kosten vanaf de ingangsdatum van je nieuwe abonnement tot aan de volgende factuurmaand, plús de vaste kosten voor de volledige volgende maand.Je volgende factuur zal er wel weer normaal uitzien. Op deze pagina vind je meer uitleg over je factuur. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.