Beantwoord

Waarom meteen geblokkeerd?

• 7 juli 2016
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hallo, ik heb vanmorgen acceptgiro gekregen omdat er blijkbaar niet voldoende saldo op mijn rekening stond. Nu heb ik deze meteen betaald, maar jullie hebben ook meteen een blokkade op de telefoon gedaan. Dit vind ik erg vlot vinden jullie zelf ook niet?? Het bedrag zou nl rond 5 juli afgeschreven worden. Nu heb ik nogmaals betaald via ideal om de blokkade zo snel mogelijk op te heffen, want mijn dochter heeft de telefoon hard nodig. Willen jullie aub het teveel betaalde terugstorten, dat zou erg fijn zijn.
icon

Beste antwoord door Amy 8 juli 2016, 10:22

Hey Bepje1,

Goed dat je even aan de bel trekt. Ik zie dat de blokkade ondertussen automatisch verwijderd is. De blokkade was inderdaad geplaatst omdat deze niet direct afgeschreven kon worden. Normaal gesproken ontvang je daar eerst nog een melding van maar ik zie dat dit in dit geval niet gebeurd is. Onze excuses hiervoor.

Ik zie inderdaad dat het bedrag twee keer betaald is. Dit bedrag blijft nu in de 'plus' staan en zal verrekend worden met je aankomende factuur. Is dat oké? We zouden anders ook een terugstort aanvraag voor je kunnen invoeren maar dat kan twee weken duren voor het daadwerkelijk weer op je rekening staat.

Ik zie je reactie graag tegemoet. We staan hier voor je klaar. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Bepje1,

Goed dat je even aan de bel trekt. Ik zie dat de blokkade ondertussen automatisch verwijderd is. De blokkade was inderdaad geplaatst omdat deze niet direct afgeschreven kon worden. Normaal gesproken ontvang je daar eerst nog een melding van maar ik zie dat dit in dit geval niet gebeurd is. Onze excuses hiervoor.

Ik zie inderdaad dat het bedrag twee keer betaald is. Dit bedrag blijft nu in de 'plus' staan en zal verrekend worden met je aankomende factuur. Is dat oké? We zouden anders ook een terugstort aanvraag voor je kunnen invoeren maar dat kan twee weken duren voor het daadwerkelijk weer op je rekening staat.

Ik zie je reactie graag tegemoet. We staan hier voor je klaar. 🙂

Reageer