Beantwoord

Waarom nog steeds geblokkeerd?

  • 22 september 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Openstaande facturen zijn betaald maar maar heb al een maand lang geen internet en kan niet bellen?
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 15:17

Hi Omer58,

Ik heb even voor je gecontroleerd wat er aan de hand is en er staat nog een bedrag open wat voldaan moet worden. De beheerder van jullie zakelijke T-Mobile Beheer kan zien welk bedrag er nog open staat en dit direct voldoen. Wanneer deze betaling afgerond is, dan wordt de blokkade spoedig en automatisch opgeheven.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Omer58,

Ik heb even voor je gecontroleerd wat er aan de hand is en er staat nog een bedrag open wat voldaan moet worden. De beheerder van jullie zakelijke T-Mobile Beheer kan zien welk bedrag er nog open staat en dit direct voldoen. Wanneer deze betaling afgerond is, dan wordt de blokkade spoedig en automatisch opgeheven.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het ons weten!

Reageer