Beantwoord

Waarschuwing overschrijding bundel weg?

• 16 juni 2017
  • 2 reacties
  • 505 Bekeken

Al jaren ben ik t-mobile klant. Vroeger kreeg je een waarschuwing als je buiten je bundel ging. Dit lijkt ineens weg? Ik zit nu midden in een verbouwing / verhuizing en moet dus veel regelen (bellen en via Internet) en heb ook even zonder WiFi gezeten. Ik snap dus wel dat ik de afgelopen maanden een aantal keer buiten mijn bundel ben gegaan. Toen miste ik de waarschuwing al, maar oké. Nu zie ik dat ik deze maand bijna het dubbele (!!) heb verbruikt!! Waar is die waarschuwing toch in deze gevallen?? Dit vind ik namelijk écht niet wenselijk, zo'n verhuizing is al duur genoeg...
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 11:37

Hey Kimtims,

Zo te zien heeft Matti100 al een goed antwoord op weten te zoeken over de melding bij de belbundel. Dit antwoord klopt nog altijd helemaal. Bij de databundel krijg je wel een melding, maar bij de belbundel is dit technisch niet mogelijk. Via My T-Mobile kun je het verbruik in de gaten houden.

Ik zie dat je flink buiten de bundel hebt gebeld en daar zijn dan ook overige kosten voor gemaakt. Het is misschien een handige optie om de belbundel (tijdelijk) te verhogen? Je kunt dan onbeperkt bellen (exclusief servicenummers) en hoeft dan ook geen rekening te houden met het overschrijden van de bundel. Je betaalt dan €7,99, maar haalt dat er al vrij snel uit, zeker als je nu veel moet regelen! Als je na een maand weer naar beneden wilt bijstellen, dan is dit ook mogelijk, dus je zit niet vast aan de bundel.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag! Veel succes nog met de verhuizing! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Ik zag een ander antwoord staan: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/onwijs-buiten-bundel-gebeld-266508

"Hi Robin,

Welkom bij de T-Mobile familie en op ons forum!

Wel leuk dat je jouw hier stelt. Natuurlijk minder leuk dat het gaat om een hoger factuur. Ik heb je gegevens en factuur bij gepakt en zie inderdaad dat je veel buiten je bundel hebt gebeld. Het is dan ook slim dat je jouw belbundel hebt gewijzigd als je weet dat je veel belt. Wij kunnen geen waarschuwing uitsturen voor belkosten dat doen we alleen bij dataverbruik. Maar je kan wel zelf je belstatus in de gaten houden door de My T-Mobile app te downloaden. Zo kun je altijd controleren hoeveel je hebt gebeld en hoeveel belminuten je nog over hebt. Zo kun je voorkomen dat je nogmaals buiten je bundel belt.

Ben je trouwens ook al op de hoogte van T-Mobile Samen? Je kan met T-Mobile Samen een groep samenstellen van minimaal 2 en maximaal 6 personen waarmee je onderling gratis kan bellen in Nederland. Ook kun je elke maand een cadeau uitkiezen zoals €2,50 factuurkorting, 500 MB of T-Mobile Extra punten. Maak gauw een groep aan en profiteer van deze voordelen.

Als je nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij dan weten! "
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kimtims,

Zo te zien heeft Matti100 al een goed antwoord op weten te zoeken over de melding bij de belbundel. Dit antwoord klopt nog altijd helemaal. Bij de databundel krijg je wel een melding, maar bij de belbundel is dit technisch niet mogelijk. Via My T-Mobile kun je het verbruik in de gaten houden.

Ik zie dat je flink buiten de bundel hebt gebeld en daar zijn dan ook overige kosten voor gemaakt. Het is misschien een handige optie om de belbundel (tijdelijk) te verhogen? Je kunt dan onbeperkt bellen (exclusief servicenummers) en hoeft dan ook geen rekening te houden met het overschrijden van de bundel. Je betaalt dan €7,99, maar haalt dat er al vrij snel uit, zeker als je nu veel moet regelen! Als je na een maand weer naar beneden wilt bijstellen, dan is dit ook mogelijk, dus je zit niet vast aan de bundel.

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag! Veel succes nog met de verhuizing! 🙂

Reageer