Beantwoord

Wanneer geld terug

Onlangs een mail gestuurd dat mijn abonnementskosten al een paar maanden te hoog zijn.
Antwoord gehad dat jullie een fout gemaakt hebben en dat daarom het teveel betaalde op de eerstvolgende factuur verrekend werd.
Gisteren factuur afgeschreven, dus nog steeds teveel.
Heb een abo van 8,50 en jullie schrijven toch 13,49 af.
Zou willen weten bij welke factuur ik het teveel terug krijg.
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 mei 2019, 10:06

Hoi MariTegelen,

Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik zal je natuurlijk uitleggen hoe het zit!

De factuur is al op 6 mei opgemaakt. De korting en verrekening is op 9 mei toegepast. Dat betekent dat die nog niet doorgevoerd zijn op jouw laatste factuur. Ik zie dat de maandelijkse korting en dus jouw abonnementsprijs wel gewoon goedstaat, en dat ook de verrekening is ingevoerd. Dat komt dus helemaal in orde op de volgende facturen!

Als je nog meer vragen hebt, laat het dan gerust weten. En voor nu wens ik je nog een fijne dag. ☺

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +18
Hoi MariTegelen,

Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik zal je natuurlijk uitleggen hoe het zit!

De factuur is al op 6 mei opgemaakt. De korting en verrekening is op 9 mei toegepast. Dat betekent dat die nog niet doorgevoerd zijn op jouw laatste factuur. Ik zie dat de maandelijkse korting en dus jouw abonnementsprijs wel gewoon goedstaat, en dat ook de verrekening is ingevoerd. Dat komt dus helemaal in orde op de volgende facturen!

Als je nog meer vragen hebt, laat het dan gerust weten. En voor nu wens ik je nog een fijne dag. ☺

Reageer