Beantwoord

Wat een areogante eikels bij t-mobile

• 6 november 2018
  • 4 reacties
  • 704 Bekeken

Blijven onterecht kosten in rekening brengen als administratie kosten. Geheel tegen de wet in ondanks de algemene voorwaarden. En dat 4 x toe. En nu willen ze ook nog eens 25€ voor heraansluitkosten. Dikke L U L.
ik heb nimmer om heraansluiting gevraagd. Ik geef u daarom de volgende mededeling. U crediteerd de 85€. Of ik betaal het toestel ineens af en u steekt de rest van de abbonementsperiode in uw dikke derrière. Of ik ga volgende week ook geheel tegen de wet in voor 85€ aan goederen weg halen bij de T-mobile shop en overhandig hun het betaalbewijs dat het op uw rekening is betaald.

[Scheldwoord verwijderd]
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 november 2018, 19:47

Beste @Melliexxx als je nu eens zelf een begin maakt met je aan de Forum regels te houden kom je vast een stuk verder dan een potje schelden en bedreigen.
Dit is een klanten portaal, dit lost niets op, je brengt er alleen jezelf mee in de problemen.
En wil je onze mening zal je iets beter moeten uitleggen wat er aan de hand is.

in de meeste gevallen betaal je extra als je de rekening niet hebt betaald. Heb je wel betaald en gaat er iets fout moet je wachten op de hulp van een moderator, misschien kunnen ze je verder helpen (als je het lief vraagt) 🤣

succes! En hé het leven is te kort en te kostbaar om zo uit je dak te gaan!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Melliexxx als je nu eens zelf een begin maakt met je aan de Forum regels te houden kom je vast een stuk verder dan een potje schelden en bedreigen.
Dit is een klanten portaal, dit lost niets op, je brengt er alleen jezelf mee in de problemen.
En wil je onze mening zal je iets beter moeten uitleggen wat er aan de hand is.

in de meeste gevallen betaal je extra als je de rekening niet hebt betaald. Heb je wel betaald en gaat er iets fout moet je wachten op de hulp van een moderator, misschien kunnen ze je verder helpen (als je het lief vraagt) 🤣

succes! En hé het leven is te kort en te kostbaar om zo uit je dak te gaan!
Tot heden heb ik toch elke maand netjes de factuur + aflossing telefoon over gemaakt.

Daarnaast dreig ik niet. En ben ik totaal niet bang dat ik mijzelf in de problemen breng.

Ik ben een beetje klaar met deze lui en heb er letterelijk sch. aan

ze zijn bij T-mobile niet te bereiken, zou niet weten hoe. En nee ik heb geen social media.
Reputatie 7
Badge +20
@Melliexxx,

Jouw bericht wordt vanzelf opgepakt, maar zoals @CrisTien hier terecht aangeeft, is dit niet de manier waarop we met elkaar op deze Community in gesprek gaan. We willen dit graag voor je uitzoeken, maar laten we dat op een respectvolle manier met elkaar doen. Je kunt de huisregels van CrisTien hier verder voor doorlezen, hoe we hier op de Community met elkaar omgaan.

Jouw bericht komt vanzelf binnenkort aan de beurt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Melliexxx,

Inmiddels ben ik bij jouw vraag aangekomen dus ik heb meteen even meegekeken. De buitengerechtelijke incassokosten worden in rekening gebracht wanneer een factuur, na een aantal herinneringen, nog niet betaald wordt. Ik zie dat regelmatig rekeningen de incasso's regelmatig niet kunnen worden afgeschreven, dus dit verklaart wellicht wat meer voor jou waarom dit soort maatregelen door ons worden genomen.

Wat betreft de heraansluitingkosten: deze zie ik niet terug in jouw facturen. Kun je mij vertellen in welk factuurnummer je dit terugziet?

Reageer