Beantwoord

Webcasso mail

• 18 juni 2019
  • 3 reacties
  • 1370 Bekeken

voor wat het is?
Ik heb alle facturen

betaald
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juli 2019, 12:15

Hi Regina,

Mijn vorige reactie was niet geheel correct. Sorry daarvoor. De e-mail die je hebt ontvangen is geen phishing. De vordering op jou is vanuit T-Mobile overgedragen aan Webcasso. Op dat moment is bij ons geen openstaand bedrag meer te zien omdat het dan via het incassobureau verloopt. De e-mail die je hebt ontvangen is een voortvloeisel daarvan. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met Webcasso. De ervaring is dat zij doorgaans bereid zijn om een regeling te treffen, indien je dat zou willen uiteraard.

Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag! Nogmaals excuses voor de verwarring!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dear Mr. Gabriel,

Check https://www.t-mobile.nl/my/facturen and look if all bills are marked as Betaald.
Also check your bank account, maybe some direct debits did not succeed.

Kind regards, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Regina,

Ik heb je gegevens er direct bij gepakt en je hebt niks openstaan. Ik zie dat het hier om een phishing mail gaat. Dat e-mailadres is niet van ons. Je kan deze e-mail dus het beste negeren en nergens op reageren. Als er in de toekomst iets openstaat check altijd je My T-Mobile account en als je twijfelt neem dan contact met ons op zoals je dat nu hebt gedaan.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Regina,

Mijn vorige reactie was niet geheel correct. Sorry daarvoor. De e-mail die je hebt ontvangen is geen phishing. De vordering op jou is vanuit T-Mobile overgedragen aan Webcasso. Op dat moment is bij ons geen openstaand bedrag meer te zien omdat het dan via het incassobureau verloopt. De e-mail die je hebt ontvangen is een voortvloeisel daarvan. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met Webcasso. De ervaring is dat zij doorgaans bereid zijn om een regeling te treffen, indien je dat zou willen uiteraard.

Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag! Nogmaals excuses voor de verwarring!

Reageer