Beantwoord

Wel betaald, maar toch aanmaning

• 13 februari 2018
  • 7 reacties
  • 254 Bekeken

ik krijg aanmaning dat ik niet betaald heb maar ik heb het openstaande bedrag wel betaald
wie kan ik contacten want ik vind het irritant dat ik niet even een mailtje kan sturen oid
icon

Beste antwoord door David 13 februari 2018, 10:27

Hey Germain21,

Ik heb gelijk even jouw vraag opgepakt, om je direct in te lichten en zo te voorkomen dat er verdere blokkades of aanmaningen binnenkomen. In ons systeem zie ik terug dat de factuur van januari betaald is, maar de factuur van december nog niet. Dit is de factuur van 14 december en deze had uiterlijk op 24 december betaald moeten zijn. We hebben daar geen betaling van ontvangen, hoe had je dit bedrag overgemaakt en wanneer? Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, dan zie je daar het openstaande bedrag staan. Wanneer je deze factuur nog niet had voldaan, dan kun je dat daar direct alsnog regelen.

Mocht je ook deze factuur al betaald hebben, laat het dan even weten, want dan gaan we dat ook even voor je uitvogelen natuurlijk! Ik ben dan ook benieuwd naar jouw reactie!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Germain21,

Ik heb gelijk even jouw vraag opgepakt, om je direct in te lichten en zo te voorkomen dat er verdere blokkades of aanmaningen binnenkomen. In ons systeem zie ik terug dat de factuur van januari betaald is, maar de factuur van december nog niet. Dit is de factuur van 14 december en deze had uiterlijk op 24 december betaald moeten zijn. We hebben daar geen betaling van ontvangen, hoe had je dit bedrag overgemaakt en wanneer? Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, dan zie je daar het openstaande bedrag staan. Wanneer je deze factuur nog niet had voldaan, dan kun je dat daar direct alsnog regelen.

Mocht je ook deze factuur al betaald hebben, laat het dan even weten, want dan gaan we dat ook even voor je uitvogelen natuurlijk! Ik ben dan ook benieuwd naar jouw reactie!
ik heb inderdaad gekeken op mijn t-mobile, maar ik heb die openstaande factuur al betaald , het bedrag van 79,72 EURO is op 11/01 betaald
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Germain21,

Zo te zien heb je ondertussen al via de mail contact gehad met mijn collega Wilma die jouw vraag verder heeft opgepakt en afgehandeld. 🙂 Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag natuurlijk!
ja dat klopt het is inmiddels duidelijk bedankt
ik heb 28 februari een factuur betaald maar heb miet op ideal gedrukt maar heb zelf overgemaakt en heb de gegevens precies goed gebruikt alleen na 3 werkdagen hoort het betaald te zijn anders is mijn geld voor niks weg en duurt het alleen maar langer
ik heb 28 februari een factuur betaald maar heb miet op ideal gedrukt maar heb zelf overgemaakt en heb de gegevens precies goed gebruikt alleen na 3 werkdagen hoort het betaald te zijn anders is mijn geld voor niks weg en duurt het alleen maar langer. Als me 99,34 niet word geaccepteerd wil ik hem terig zodat ik het in een keer kan betalen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fatih,

Ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een bedrag is binnengekomen. De blokkade is dan ook verwijderd. Je hebt nu alleen nog je betalingsregeling open staan en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. De factuur van maart moet 28 maart binnen zijn en dan ben je helemaal bij. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer