Beantwoord

Welke service nummers ik gebeld heb en de tijd staan niet op de facaturen en kan niet controleren

• 1 maart 2019
  • 12 reacties
  • 199 Bekeken

Heb over de 40 euro kosten aan service nummers maar kan dit niet controleren of dit klopt op mijn facaturen. Het lijkt mij dan ook makkelijker om dit bedrag verkeerd verrekend te hebben op mijn facaturen. Hierbij vraag ik een uitgebreider factuur waarin staat welk nummer en hoe lang elk nummer is gebeld. Heb dit nog nooit meegemaakt. Ongekend dit.
icon

Beste antwoord door centaur 3 maart 2019, 18:04

Na doorschakeling blijf je via dat dure nummer bellen.
Google maar eens.

Je blijft dus met dat dure nummer verbonden. De rekening is correct
Bekijk origineel

12 reacties

Heb over de 40 euro kosten aan service nummers maar kan dit niet controleren of dit klopt op mijn facaturen. Het lijkt mij dan ook makkelijker om dit bedrag verkeerd verrekend te hebben op mijn facaturen. Hierbij vraag ik een uitgebreider factuur waarin staat welk nummer en hoe lang elk nummer is gebeld. Heb dit nog nooit meegemaakt. Ongekend dit.
Ook bij mij flink bedrag ik zou ook service nummer gebeld hebben! ik weet van niks?
Ik wacht nog op duidelijkheid wie of wat ik gebeld heb?
Wat vervelend! Ik kan mij niet heugen dat ik zolang met een service nummer bel
Wat vervelend! Ik kan mij niet heugen dat ik zolang met een service nummer bel
Nee ik ook niet 44:13 min kosten 44,21 €
ik ben geschokt en heb geen idee wie ik gebeld heb? z’n gesprek in tijd moet je toch herinneren?
Maar goed, zal wel zo worden gewoon betalen!
Reputatie 7
Badge +20
Even afwachten @MargoJilleba @David Of een andere moderator reageert zodra ze meer weten.
Fijn weekend!
42,32 euro beetje gek dat de bedragen zo dicht op elkaar liggen. Dus ik ben bang dat dit een fout moet zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Radiaatje2,

Ik heb de specificatie van jouw factuur erbij gepakt en het gaat hierbij om een doorverbindnummer. Als je de factuur downloadt via My T-Mobile, zie je op pagina 5 van de factuur het gesprek terug. Dit nummer verbindt door naar klantenservices en rekent ook een vrij hoog tarief per minuut. Heb je het gesprek ook al opgezocht op jouw telefoon?

@MargoJilleba,

Ik zag dat ik nu de volledige en correcte gegevens van je had ontvangen, dus ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug!
Helaas heb mijn factuur maar 4 bladen
Datum Pagina
Klantnummer Factuurnummer
Heeft u vragen over uw factuur
26 februari 2019 1 van 4
Reputatie 7
Badge +20
Hi Margo,

De reactie over de bladzijden van de factuur was gericht op Radiaatje2. Jouw vraag heb ik verder per privébericht opgepakt.
Maar ben toch niet met een doorkiesnummer zolang ingesprek. Je belt het nummer en je wordt doorgeschakeld. Wat een onzin dat ik moet betalen voor ieta wat enkele seconde duurt en daar betaal ik dus echt niet meer als 40 euro.voor. ik zou graag de 09 00 nummer willen zien en hoeveel ik aan de lijn met ze heb gehangen. Dat is pas bewijs en niet onvolledige informatie op mijn factuur. Bij alles zie ik nummer staan en hoe lang ik met dat nummer heb gebeld tot we bij service nummers komen krijg ik ineens onvolledig informatie. Graag wil ik een uitgebreid uitleg zwart op wit wat ik nu gebeld moet hebben. Zo kunnen jullie mij alles wel willen wijs maken.
Reputatie 4
Badge +10
Na doorschakeling blijf je via dat dure nummer bellen.
Google maar eens.

Je blijft dus met dat dure nummer verbonden. De rekening is correct
Omg!! En dat wordt nergens vermeld? Ik vindt dit echt oplichterij. Wat kan ik hier aan doen dan behalve met dit nummer niet bellen. Want ik vindt dat een consument hier wel beschermd voor moet zijn. Alsnog wil ik dit op mijn factuur terug kunnen zien. Want ik kan ook dit niet terug vinden. Zoals ik al zei ik vindt dat dit wel teruggevonden moet worden op de gebelde nummers anders kunnen ze alles wel innen. Googlen van iets zegt nog niks. Tmobile moet dit wel kunnen aantonen anders is het maar slecht aannamens. En ik betaal zeker niet voor iets wat niet te verklaren is. Ik heb net mijn abbo verlengd maar ben die nu wel van plan binnen de aantal dagen terug te draaien. Hopelijk komt tmobile gauw met een oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Radiaatje,

Ik wil je graag meer achtergrond informatie geven. Ik heb gelijk de website erbij gepakt dat bij de servicenummer hoort. Op de website staat het volgende aangegeven; 'Dit gesprek en ook het doorverbonden gesprek kost € 1,- per minuut plus uw gebruikelijke belkosten. ' Jij hebt in totaal 42.19 minuten gebeld dit gesprek staat ook geregistreerd op je simkaart. En om die reden is dit gesprek in rekening gebracht op je factuur.

Mocht je in de toekomst willen bellen met een service nummer dan kun je het beste van te voren even checken wat het tarief is. Zo kom je niet voor een verrassing te staan. Als het mogelijk is zou ik zulke instanties online benaderen dat scheelt helemaal. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij vooral weten.

Reageer