Vraag

Wijzigen betaalgegevens

• 29 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Ze geven zo hoog op dat je zelf kan regelen dat je het bankrekening nummer kan wijzigen, maar waarom kan ik het dan niet wijzigen. Kan geeneens zien van welke bankrekening het afgaat laat staan dat ik het kan wijzigen

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo, je kan inderdaad zelf je betaalgegevens veranderen.
Eerst goed kijken en kan je het niet vinden dan hulp vragen inplaats van met het 👇Wijzen👍🏻

In de app of site in je account kiezen voor gegevens en instelling.
Dan naar factuur en betaalgegevens daar staat met welk banknummer je betaald
Je kan het nummer zelf aanpassen. (Toevallig een paar weken terug zelf ook aangepast.

En dan nog even dit. Op je bank zie je van welke rekening het geld is afgehaald.🤣 En ben je nieuw staat het jouw gekozen nummer vast in je contract en in de app/site
Veel succes!
Ja ja ze schrijven zoveel, net zoals jij schrijft. Gewoon over genomen van de site. Laat T-mobile eerst maar zorgen dat dit soort zaken ook in de app gedaan kan worden
Reputatie 7
Badge +20
🤔 sorry hoor maar dan kijk je dus echt niet goed, want je kan het gewoon zelf in de app aanpassen.

Waarom zo kattig als iemand je uitlegt dat het wel kan? Ik ben ook maar een klant maar heb wel ervaring😉

Je hoeft echt niet zo lelijk te doen omdat jij er overheen kijkt.
Niets overgenomen van welke site dan ook.
En als ik het wel zou hebben overgenomen had jij het ook kunnen vinden.
Ik wens je veel succes met 'iets beter kijken' en met je slechte bui.
Groetjes.
Reputatie 4
Hi A.cvandebunt,

Welkom op het forum!

Ik zie dat Christien jou al heeft voorzien van het juiste antwoord. Daar wil ik haar ook meteen hartelijk voor bedanken! Je kunt jouw bankrekening zelf wijzigen via jouw My T-Mobile account. Dat is een optie die wij al enige tijd geleden in het leven hebben geroepen en onze klanten heel fijn vinden. Ik ben alleen even benieuwd wat er precies misgaat bij jou, want ik wil je hier graag bij helpen! 🙂 Heb je alle stappen gevolgd die ChrisTien heeft beschreven hierboven? Wat voor melding krijg je te zien als je het probeert te wijzigen? Probeer je het te wijzigen via de My T-Mobile App of via de computer? Als je het via de computer probeert, kan het ook helpen om de My T-Mobile pagina te openen via een andere internetbrowser.

Het zijn veel vragen, maar ik wil precies weten wat er misgaat om meer duidelijkheid te krijgen. Op die manier kan ik je beter helpen en het voor je oplossen. Ik hoor graag van je!
Ik Open via My-T mobile mijn account als ik naar beneden scroll dan kom ik bij betaal gegevens als ik daar op klik dan gebeurd er niet en opent het gegevens veld niet dus waaraan ligt het nu??
Reputatie 4
Hi A.cvandebunt,

Zou je de My T-Mobile pagina kunnen openen in een andere webbrowser? Dus, als je elke keer naar de My T-Mobile pagina gaat via Google Chrome, kan je het dan nu proberen via Internet Explorer? En kan je ook de cookies verwijderen? De reden dat ik dit vraag, is omdat ik precies wil weten wat er misgaat bij je. Als ik namelijk op jouw My T-Mobile kijk, dan lukt het mij wel om de gegevens te wijzigen. Vandaar dat ik denk dat het met jouw internetbrowser te maken heeft. Zou je dat kunnen proberen? En een screenshot (zonder privégegevens) kunnen plaatsen van de melding die je krijgt? Dan kan ik uitzoeken wat er precies aan de hand is, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Ik hoor het graag van je!
Ik heb op mijn mobiel Google van (telefoon =Microsoft) en eventueel laptop is Firefox
Reputatie 7
Badge +19
Hoi a.cvandebunt,

Heb je de stappen die Muberra hierboven noemde ook al doorgelopen? Ik ben namelijk benieuwd of het daarna wel lukt.

Mocht het écht niet lukken, dan kun je mij of Muberra even een privébericht sturen met het nieuwe rekeningnummer. Wij kunnen het dan bij wijze van uitzondering voor jou wijzigen!

Reageer