Vraag

Wijzigen gebruikersnaam en geen papieren factuur


Ik ben ingelogd op My t-mobile en kan het stopzetten van papieren factuur niet wijzigen.
Ik heb klantenservice 06-24001200 gebeld. na half uur wachten kreeg ik een dame aan de telefoon en de verbinding werd meteen daarna verbroken zonder mijn klacht te hebben verteld.

2 reacties

ik wil ook mijn gebruikersnaam wijzigen, maar zie nergens hoe het moet
Reputatie 4
Hoi Albertrahman2,

Welkom op het forum! :)

Ik heb de papieren factuur voor jou stopgezet en dat kan je nu terugzien in jouw My T-Mobile account. Vanaf nu krijg je geen papieren factuur meer, dus ook geen extra kosten! Je kunt jouw facturen terugzien en in de gaten houden via jouw My T-Mobile. Het wijzigen van de gebruikersnaam kun je vinden onder het kopje "Gegevens & instellingen". Dan zie je meteen "Gebruikersnaam" staan en daarachter "Wijzigen". Vul daar jouw nieuwe gebruikersnaam in en het wordt voor je veranderd. De wijziging gaat meteen in.

Heb je nog andere vragen, stel ze dan gerust!

Reageer