Beantwoord

Wijzigen incassodatum mobiele abonnement

  • 12 april 2021
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Dag customer support,

 

Zoals in andere forum posts beschreven lijkt het mogelijk om de incassodatum van mijn abonnement te wijzigen als deze meer dan 10 dagen afwijkt.

 

Zouden jullie een wijziging kunnen inschieten, zodat deze elke 1e van de maand wordt afgeschreven?

 

Dank!

icon

Beste antwoord door Hajar 12 april 2021, 12:12

Hi @Cryptoec 

Je bent hier op de juiste plek! Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bericht als je verzoek is verwerkt. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cryptoec 

Je bent hier op de juiste plek! Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bericht als je verzoek is verwerkt. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Dank Hajar! :)

Reageer