Beantwoord

Wijziging betaalwijze

• 27 november 2016
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Geachte heer mevrouw,

Op 5 oktober kon ik niet bellen vanwege een blokkade. Na met jullie gebeld te hebben bleek dat jullie nog niet op de hoogte waren van het feit dat ik een ander bankrekening had. Mijn rekeneningen werden wel afgeschreven maar dat kwam dus door de overstapservice. De overstapservice periode was afgelopen.

De mevrouw Natascha met wie ik gesproken heb legde me keurig de situatie uit. De blokkade werd opgeheven. Ik gaf haar mijn rekeningnummer door. Vanaf de volgende maand zou de afschrijving (zoals vanouds) automatisch verlopen.ik ontving een bevestiging dat mijn rekeningnummer was aangepast. Eind van de maand oktober ontving ik een accepgiro voor de maand oktober. Ik weer bellen met de medeleling dat dat ik op 5 oktober jullie heb geautoriseerd om geld van mijn rekening af te schrijven. Ik verwees naar mijn gesprek met Natascha. Okee de mevrouw met wie ik gesproken had me verteld de acceptgiro te betalen en de volgende rekening zou automatisch verlopen. Gisteren zie ik alweer een acceptgiro in de bus.

Waarom gaat het nog steeds niet goed.? Inmiddels heb ik twee keer de kosten van een papierenfactuur moeten betalen dat is dus € 6,08 ik wil dit bedrag graag terug gestort zien op mijn rekening. Verder heb ik net maar zelf via mijn Tmobile de betaalwijze aangepast naar automatisch incasso. Als ik dit eerder had gewten dan had ik zelf op 5 oktober 2016 aangepast. Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 november 2016, 13:39

Hi Tinghir,

Wat jammer om te lezen dat het mis ging met het wijzigen van je betaalwijze. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je je betaalwijze nu wel op automatische incasso staat. Ik kan helaas niet terug zien wat er mis is gegaan, maar ik heb voor nu de €6 vergoed. Dit zal verrekend worden met je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tinghir,

Wat jammer om te lezen dat het mis ging met het wijzigen van je betaalwijze. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je je betaalwijze nu wel op automatische incasso staat. Ik kan helaas niet terug zien wat er mis is gegaan, maar ik heb voor nu de €6 vergoed. Dit zal verrekend worden met je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Dank voor je snelle reactie. Ik ben er helemaal content mee.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaam, Tinghir! 😳

Reageer