Beantwoord

Wijziging databundel en verrekening factuur

• 19 april 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Geachte, na mijn vraag over het rare gebruik van mb's heb ik 12 Gig gekregen voor het ongemak. Ik moest deze zelf weer terug zetten naar 6 Gig, maar het vreemde is dat dat dus niet kan.... Tevens zou die 12 Gig 'gratis' zijn ! Toch zijn er extra kosten berekend op mijn factuur..

Gezien ik niet constant op het Internet zit zou ik graag hier over gebeld willen worden als dat kan.
Ik denk dat jullie wel kunnen zien aan mijn gebruikersnaam wat mijn nummer is.

Mvg. Wijkkie
icon

Beste antwoord door David 20 april 2016, 11:57

Hey Wijkkie,

Heel erg apart dat je dit zelf niet kon wijzigen! Dit heb ik gelijk handmatig voor je verwerkt, je hebt nu dus weer de bundel van 6 GB.

Er is een verrekening gemaakt van €12,-, omdat de 12 GB op dat moment zoveel verschilde met de bundel van 6 GB. Dit verschil is verrekend met je factuur van 11 april. Deze factuur was €48,76, maar je kunt in je bankafschriften terugzien dat je hier €36,76 voor hebt betaald.

Hopelijk heb ik alles zo goed uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wijkkie,

Heel erg apart dat je dit zelf niet kon wijzigen! Dit heb ik gelijk handmatig voor je verwerkt, je hebt nu dus weer de bundel van 6 GB.

Er is een verrekening gemaakt van €12,-, omdat de 12 GB op dat moment zoveel verschilde met de bundel van 6 GB. Dit verschil is verrekend met je factuur van 11 april. Deze factuur was €48,76, maar je kunt in je bankafschriften terugzien dat je hier €36,76 voor hebt betaald.

Hopelijk heb ik alles zo goed uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer