Beantwoord

Zakelijke factuur op My T-Mobile

  • 21 juni 2016
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

De faktuur is afgehouden van mijn rekening, maar ik kan hem niet inzien op mijn t-mobile
icon

Beste antwoord door Amy 21 juni 2016, 16:33

Hey Dmi,

Goed dat je jouw vraag aan ons stelt. Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en ik geef je er graag meer informatie over.

Wanneer ik kijk op jouw My T-Mobile account zie ik daar de laatste factuur wel staan. Dit is de factuur van 24 mei. Alleen is het bedrag verwarrend en ik vermoed dat dit ook is waar het 'verkeerd' gaat. Op jouw My T-Mobile account zie je het bedrag staan zonder de BTW. Wanneer je de factuur vervolgens downloadt krijg je het totaalbedrag te zien inclusief 21% BTW. Dit is ook het bedrag wat afgeschreven is. 🙂

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Dmi,

Goed dat je jouw vraag aan ons stelt. Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en ik geef je er graag meer informatie over.

Wanneer ik kijk op jouw My T-Mobile account zie ik daar de laatste factuur wel staan. Dit is de factuur van 24 mei. Alleen is het bedrag verwarrend en ik vermoed dat dit ook is waar het 'verkeerd' gaat. Op jouw My T-Mobile account zie je het bedrag staan zonder de BTW. Wanneer je de factuur vervolgens downloadt krijg je het totaalbedrag te zien inclusief 21% BTW. Dit is ook het bedrag wat afgeschreven is. 🙂

Ik hoop dat alles zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer