Beantwoord

Zoekgeraakte betaling

• 28 juni 2017
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Mijn betaling is zoekgeraakt er is betaalbewijs gestuurd alles t-mobile zegt neem maar contact op met de bank de bank zegt het rekeningnummer klopt wij kunnen er verder niks aan doen ze hebben het rekeningnr gecheckt weer een mail gestuurd naar t-mobile dat de bank er niks aan kan doen als het rekeningnummer klopt weer t-mobile dan moet u nogmaals u bank bellen! Weer hetzelfde verhaal met een rekeningnummer wat goed is kunnen wij er niks aan doen wat doet t-mobile? Die heeft hem al een paar keer geblokkeerd omdat er een bedrag openstaat! Tmobile ziet aan t betaalbewijs dat hij is overgemaakt en afgeschreven bij mij maar omdat tmobile hem niet kan vinden dan heb je dus met andere woorden pech! Of je hem dan nog een keer wilt betalen! Zijn jullie voor zoiets niet verzekerd? Want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk is het na weken nog steeds niet opgelost
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2017, 13:41

Hey Priscilla2006,

Dat is wel erg onfortuinlijk en lastig allemaal zeg! :S

Ik heb gelijk contact opgenomen met de afdeling die hier over gaat met het verzoek zo spoedig mogelijk te kijken wat we op dit moment voor je kunnen doen. Heb je toevallig iets van de bank waarin staat dat alles van jouw en hun kant goed is verwerkt? Dit kan ik dan ook nog voor je als bewijs overdragen aan de afdeling die hier over gaat. Ik hoop dan ook dat we dit snel voor je kunnen oplossen!

Hopelijk kun je dit gauw achter je laten en als je nog iets van een bevestiging hebt, dan ontvang ik die ook graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Priscilla2006,

Dat is wel erg onfortuinlijk en lastig allemaal zeg! :S

Ik heb gelijk contact opgenomen met de afdeling die hier over gaat met het verzoek zo spoedig mogelijk te kijken wat we op dit moment voor je kunnen doen. Heb je toevallig iets van de bank waarin staat dat alles van jouw en hun kant goed is verwerkt? Dit kan ik dan ook nog voor je als bewijs overdragen aan de afdeling die hier over gaat. Ik hoop dan ook dat we dit snel voor je kunnen oplossen!

Hopelijk kun je dit gauw achter je laten en als je nog iets van een bevestiging hebt, dan ontvang ik die ook graag!
Alle gegevens hebben jullie al jullie zijn hier al weken over bezig en t enige wat je hoort is neem maar contact op met je bank de bank kan er niks aan doen die heeft her rekening nr gecheckt en dat klopte jullie hebben het betaalbewijs alles! Rekening nummer bedrag datum enz enz dit is al ruim een maand geleden als het niet langer is en t mobile stuurt alleen een brief of ik hem alsnog even wilt betalen echt schandalig jullie zijn hier gewoon voor verzekerd en weer wordt er verwezen naar de bank die kan er niks aan doen!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Priscilla,

Ik begrijp heel goed dat je hier boos om bent!

Ik ben er nogmaals voor je achteraan gegaan, maar voor dit geval moet je toch echt bij jouw eigen bank zijn. Vanuit ons kunnen wij geen andere bank bevragen waar de betaling blijft. Je zult dit probleem dan ook bij jouw bank moeten neerleggen en aangeven dat het erg belangrijk is dat zij dit voor jou kunnen uitzoeken. Dit is nu iets tussen de twee banken waarbij jouw bank het voortouw moet nemen. Hopelijk kun je hen op het hart drukken dat ze dit dus spoedig voor je moeten checken, zodat het opgelost kan worden!
Hoi Priscilla, ik vroeg me af of jouw betaling ook via een accept email gegaan is? Ik heb zelf namelijk ruim een maand geleden via een acceptmail een achterstallige betaling gedaan en die is tot op heden ook niet terug gevonden. Al doorgestuurd van de afdeling zoekgeraakte betalingen naar de financiële afdeling en van hen heb ik een e-mail ontvangen dat er een storing bij hun bank was en ze verwachten dat de betaling binnen 14 dagen verwerkt zal worden. En als dat niet het geval is ze contact opnemen voor vervolgstappen. Heb jij ook zulke berichten ontvangen? Ik heb inderdaad ook het afschrift met kenmerk en alles gestuurd, zou denken dat het dan redelijk snel te achterhalen moet zijn. Maar goed, misschien moet ik nog even geduld hebben, maar had verwacht dat een betaling wel met 2 weken terug gevonden zou kunnen worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Amy,

Ik ben even voor je gaan kijken of er al meer duidelijk was, maar onze collega's zijn nog hard bezig om de betaling terug te vinden. Jij hoeft je echter nergens zorgen over te maken. Je zal geen extra kosten krijgen in verband met de late betaling en er zullen ook geen blokkades geactiveerd worden.

Ik ben ervan overtuigd dat onze collega's je snel benaderen om de oplossing met je te delen. 😉 Tot die tijd hoef je niets te doen en hoef je je nergens zorgen over te maken, want het gaat uiteindelijk goed komen!

Reageer