Beantwoord

Zoekgeraakte betaling

• 28 juli 2017
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Goedendag, een paar weken geleden heb ik bij mijn betalingsregeling het bedrag wat ik moest betalen overgemaakt. Dit heb ik helaas gedaan zonder er iets bij te vermelden. Ik heb hierover gebeld en ik moest een mail sturen met zoekgeraakte betaling dit heb ik gedaan. Maar heb tot het heden nogsteeds geen mail of reactie terug gehad. Nu kreeg ik vorige week ineens een blokkade op mijn telefoon en kon dus totaal niks meer omdat er niet betaald was. Ik vond het raar omdat ik al betaald had.
Ik dacht het zal wel goed zitten dus heb het bedrag weer overgemaakt naar jullie. Nu had ik de brief bekeken en zag dat er een aanmaning was met de betaling van de betalingsregeling. Toen ben ik alles even gaan nakijken en ik heb inderdaad 1x teveel betaald. Zouden jullie het willen nakijken voor me? En eventueel het geld terugstorten. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2017, 11:29

Hoi Yorink,

Goed dat je dit even aangeeft! Dit zoeken we graag met jou tot op de bodem uit!

Zou je kunnen aangeven om welke data het gaat in dit geval? In ons systeem zie ik terug dat je de betalingsregeling in vier termijnen hebt gedaan. Betalingen hiervan zijn afgeschreven op 10 en 29 mei, 13 juni en 21 juli. Op 21 juni hebben we geprobeerd een termijn af te schrijven, maar dat is toen niet gelukt. Heb je toen de betaling handmatig, maar zonder kenmerk, overgemaakt? Als dit zo is, dan is deze niet goed bij ons aangekomen. Wanneer heb je een e-mail verstuurd naar de afdeling die over de zoekgeraakte betalingen gaat? De verwerkingstijd bij deze afdeling is namelijk 5 werkdagen, ook afhankelijk van de drukte. Als het dan ook korter is dan 5 werkdagen, dan vraag ik je om nog een beetje geduld.

Als het echter langer dan 5 werkdagen duurt, kun je mij dan in een privébericht de e-mail sturen die jij hebt gestuurd naar die afdeling? Deze kan ik dan nogmaals voor je doorzetten, zodat het zo spoedig mogelijk opgepakt wordt. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken.

Ik hoor graag van je of je mijn hulp nog nodig hebt, dan zie ik het bericht vanzelf verschijnen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yorink,

Goed dat je dit even aangeeft! Dit zoeken we graag met jou tot op de bodem uit!

Zou je kunnen aangeven om welke data het gaat in dit geval? In ons systeem zie ik terug dat je de betalingsregeling in vier termijnen hebt gedaan. Betalingen hiervan zijn afgeschreven op 10 en 29 mei, 13 juni en 21 juli. Op 21 juni hebben we geprobeerd een termijn af te schrijven, maar dat is toen niet gelukt. Heb je toen de betaling handmatig, maar zonder kenmerk, overgemaakt? Als dit zo is, dan is deze niet goed bij ons aangekomen. Wanneer heb je een e-mail verstuurd naar de afdeling die over de zoekgeraakte betalingen gaat? De verwerkingstijd bij deze afdeling is namelijk 5 werkdagen, ook afhankelijk van de drukte. Als het dan ook korter is dan 5 werkdagen, dan vraag ik je om nog een beetje geduld.

Als het echter langer dan 5 werkdagen duurt, kun je mij dan in een privébericht de e-mail sturen die jij hebt gestuurd naar die afdeling? Deze kan ik dan nogmaals voor je doorzetten, zodat het zo spoedig mogelijk opgepakt wordt. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken.

Ik hoor graag van je of je mijn hulp nog nodig hebt, dan zie ik het bericht vanzelf verschijnen! 🙂

Reageer