Beantwoord

Aansluiting geblokkeerd voor uitgaande diensten

  • 26 January 2022
  • 15 reacties
  • 885 Bekeken

Ik denk dat mijn telefoon gehackt is, want ik werd gisteren wel 50 keer gebeld door allerlei onbekende telefoon nummers.  Als ik de klantenservice wil bellen, krijg ik een melding van T-Mobile dat mijn aansluiting is geblokkeerd en dat ik 06-14404040 moet bellen, maar dat kan dus niet. 

( Ik heb geen betalingsachterstanden)

Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat? 

icon

Beste antwoord door JacomienLS 26 January 2022, 09:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JacomienLS 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik hoor graag van je!

Ik heb inmiddels contact gehad met je collega en heb mijn tel gereset. Dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JacomienLS 

Super dat het is opgelost en ook bedankt voor het doorgeven. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je hier altijd terecht. 

Ik ben geblokkeerd voor uitgaande diensten omdat ik waarschijnlijk op een foute link heb geklikt,8k heb mijn telefoon weer naar fabrieksinstellingen gezet en nu?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @H.D.Romijn01 

Heb je wel bereik of dat ook niet en lukt het niet om naar alle nummers te bellen of enkel naar een specifieke nummer?

Heb je verder geen betalingsachterstand of een blokkade in je My T-Mobile account onder blokkades?

Hoi Waggas,

Ik heb geen betaalachterstand.

Ik kreeg gisteravond laat bericht van tmobile dat ik waarschijnlijk op een foute link had geklikt en dat mijn telefoon werd gebruikt door anderen waar ik dus niks vanaf weet,maar toen hebben ze mijn uitgaande diensten geblokkeerd, in dat bericht stond dat ik mijn telefoon weer terug op fabrieksinstellingen moest zetten en geen back-up moest maken, want anders zat het daarna weer in mijn telefoon. 

Dus dat heb ik gedaan, maar nu moet nog dat blokkeren eruit, want ik kan nergens heen bellen.

Alvast bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +15

@H.D.Romijn01 

Kijk eens in de app bij meer onder blokkades of bij bellen toestaan is aangevinkt, anders is het een blokkade aan de T-Mobile kant en dan moet je even wachten op de reactie van een moderator.

Waar kan ik dat vinden,welke app

 

Reputatie 7
Badge +15

Je kunt het ook via de website controleren, log hier in en klik op blokkades om te controleren of bellen op toestaan staat.

Reputatie 7

Hi @H.D.Romijn01,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik zie dat onze afdeling Fraude inderdaad jouw aansluiting preventief heeft geblokkeerd eergisteren, omdat er malware geconstateerd is. Ze hebben je ook nog proberen te bereiken, maar zonder succes. Ik begrijp dat je de telefoon ondertussen hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dus dat is top! Heb je ook al een virusscanner geïnstalleerd om te voorkomen dat het nogmaals kan gebeuren? 

Ik hoor het graag, zodat ik je weer kan deblokkeren!

Hoi David.

Ik heb net met AVG mijn telefoon gescand, ik hoop dat dit genoeg is.

Alvast hartstikke bedankt voor je hulp.

Reputatie 7

Hoi @H.D.Romijn01,

Dank voor de reply en goed dat je dit gelijk hebt uitgevoerd. 👍 Ik heb de blokkade opgeheven, dus je bent zo weer in de gelegenheid om alle diensten te gebruiken. Mocht dit nog niet het geval zijn, start dan even je telefoon opnieuw op om opnieuw verbinding te maken met ons netwerk.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Hartstikke bedankt David,en ik zal voortaan beter opletten dat ik niet zomaar op een link klik.

Mijn aansluiting is geblokkeerd voor uitgaande diensten, maar ik weet niet wat dat betekent en heb de hele dag met de klanten service geappt op de t-mobile app, maar niks werk. Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Farhahassan220 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik hoor graag van je!