Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren



Toon eerste reactie

61 reacties

Dit!

 

Dit!

 

Reputatie 4
Badge

@Smokey 65 @TheRitz Ik heb even navraag gedaan en kom tot de volgende conclusie: om gebruik te kunnen maken van de app op je Apple Watch, dien je te beschikken over een Multisim. De Multisim is alleen beschikbaar voor een Apple Watch Cellular (beschikbaar via mobiel internet)/ Een Apple Watch Cellular is te herkennen aan een rode ring, om het knopje heen (of rode stip bij de Apple Watch 3 Cellular). Ik vermoed dat jullie beiden geen Cellular versie hebben, aangezien @TheRitz aangeeft dat hij niet over een Apple Watch beschikt met mobiel netwerk functionaliteit. @TheRitz Je geeft aan te beschikken over een SE model. Is dit model wel Cellular, dus beschikbaar via een mobiel netwerk, of is dat niet het geval? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb een Apple Watch Cellular de SE met rode ring op het knopje met een multiSim. 

Ik had 5 dagen geleden al de indruk dat de watch app geen extensie was voor de gewone app op de iphone maar iets speciaal voor esim. Daarna was het weer even vaag maar ik heb dus geen esim dus voor mij gaat de app sowieso niet werken. Heb het verwijderd.
Zou op zich wel leuk zijn als de watch laat zien wat de iphone mobile app laat zien maar geen must.

Reputatie 4
Badge

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Gedaan!

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ik heb precies hetzelfde probleem. krijg ook de melding:

”Open de my T-mobile app op je telefoon, ga naar “meer”, dan naar “app instellingen” en activeer daar de apple watch optie. 
 

ik zie dan een optie “watch” → gebruik dit account op je smartwatch. Die heb ik geactiveerd, schuifje word roze. Is dit überhaupt de optie die aan moet?

Want na activeren blijft bovenstaande melding over activeren nog steeds staan op mijn apple watch. 


Alle voorgaande stappen op dit forum doorlopen maar alles staat verder juist ingesteld op zowel mobiel als watch. 
 

En ja is een apple watch series 8 met cellular optie.  - WatchOS Versie 9.0.2 - T Mobile NL 51.0 - Geen dualsim - bluetooth is verbonden.

 

kan je mij ook helpen?
 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ja ik heb een actief Multisim abonnement, zover ik weet staat deze juist ingesteld. 
 

gr. 

Hallo Pharwin,
ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt dit ivm Emiel die het zelfde heeft als mij. Kijk topic!
P.s het is al doorgezet naar de technische specialisten op 22-09 maar tot heden nog niks gehoord dit is de mail. 

(Kenmerk: 3012/59921466)
Beste meneer Lust, 

We hadden contact over de My T-Mobile app kunnen gebruiken op je Apple watch zonder dat dat telkens gedeactiveerd wordt.
In deze e-mail vind je een handige link om het nog even op je gemak door te lezen. Kijk op: https://ik heb een melding doorgezet naar de technische afdeling om dit te onderzoeken. De uitslag kan tot maximaal 3 weken duren. 

Supersnelle service in de T-Mobile app
Met onze app heb je alles zelf onder controle: geen wachttijden, bekijk je facturen, hou je verbruik in de gaten, pas je abonnement aan en meer. Blijf verbonden met je account en download de T-Mobile app

Heb je nog vragen? 
Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/klantenservice


Vriendelijke groeten,
Belinda
T-Mobile

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 

Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 

Hallo,

raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!

Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!

mvg Reza

Reputatie 7
Badge +20

@Smokey 65 

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

@Smokey 65

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

ik blijf liever bij Pharwin die is er al mee bezig van begin af aan en anders lopen jullie tweeën door elkaar heen.

Mvg Reza.

Reputatie 3

Op de Apple Watch ultra ook de melding dat het via de app moet worden aangezet vinkje staat aan, maar geen verbinding met de tmobile app. Alle stappen gevolgd die hier al zijn beschreven, waardeloos dit 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Deusvult 

Is het inmiddels gelukt? Van welke variant maak jij gebruik? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je krijgt? Zou je mij ook privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijkene en eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.

Reputatie 3

Krijg deze melding alle instellingen gevolgd die hier als tip zijn gegeven. Nieuwste software en versie van apps staan op telefoon. Schuifje aangevinkt 

Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!

Reputatie 3

Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!

Heb precies hetzelfde contact gehad, zou ook terugkoppeling krijgen ook nog steeds niks van tmobile. 

Reputatie 7
Badge +20

@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 

@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 

Heb al een privé bericht van Pharwin gehad.

Ik hen ook een AW Ultra. Ook met het zelfde probleem. Versies kloppen. In app staat Apple Watch aan maar krijg melding krijgen dar deze functie aangezet moet worden. 

Ook bij mij werkt de app niet op mijn iwatch, alle bovenstaande stappen gecontroleerd en staan goed. Ik moet wel zeggen dat ik eerst een iphone xr had en daar deed de app het wel op mijn iwatch 7 en sinds ik de iPhone 14 pro heb werkt het niet meer, ik moest wel een nieuwe esim op mijn telefoon zetten, weet niet of dat van invloed kan zijn. In de winkel weten ze het ook niet.

Reputatie 4
Badge

Hi @Slin @Bespe007, is het al wel gelukt om de Multisim te koppelen? 

Volg deze stappen om Multisim te kopen:​

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Zouden jullie kunnen aangeven welke stappen jullie precies hebben doorlopen en waar het eventueel niet lukt? Dan weet ik in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik jullie zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer